Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 18 besök idag (157412 totalt) |
TACK!
Tack snälla ni för att ni förstod mig i mitt val ![]() Nu har det gått snart en vecka och det känns fortfarande rätt. Jag förnyade min ADR utb(Farligtgods) lör-måndag så det var bra att få tankarna direkt åt ett annat håll så där i början. @uffaren: Sist vi hade mail kontakt(nyår) så var min för dyr och du mailade tillbaka strax efter att du gjort din livs affär på en 20V och nu letade efter ett "sämre" objekt att bygga en som min. Så dig hade jag inte riktigt i tankarna faktiskt ![]() Fick ett långt mail från köparen i söndags som värmde, ska inte posta det här men ett par utdrag ![]() "Resan hem gick bra, dock ganska påfrestande för nerverna. Jag överdriver inte när jag säger att det ÖS regnade hela vägen hem......" "Det va inte bara en gång, man fick upp bilar jämsides som med nervevade rutor skickade ut en "tumme upp" " "Har suttit ett par timmar idag i garaget och bara tittat på bilen egentligen, den är verkligen super fin." _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Tråkigt naturligtvis att du sålde den fina bilen men förståeligt om den inte blir använd och bara står.
Frågan är ju nu vad du har köpt/skall köpa istället eller nöjer du dig med Golfen? Ha det gött som vi säger i Götlaborg. ![]() _________________ Stefan Alm |
||||
Nu när det gått några år,så kom jag att tänka på denna bilen imorse.Har under dagen till och från läst igenom hela tråden
![]() Hur går det med bilen tro?Har ni någon kontakt,är det samma ägare än?Finns det något forum där projektet fortsätter? Hur går det på bilfronten själv?Några nya projekt på gång? Må väl ![]() _________________ Andreas Nilsson |
||||
|
||||
Re:
Hej! Lustigt att du skriver här just i dagarna då jag tittar in, är verkligen inte här så ofta nu för tiden. Hur det gått med bilen har jag ingen aning om, inte hört ett s..t, och det är ju skönt på ett sätt ![]() Skulle tro att det är samma ägare, så glad han verkade vara för bilen. Han var inte aktiv här iaf berättade han och han ville nog vara lite "själv" med bilen i början. Har tom glömt vad han hette ![]() Någon borde väl sett den eller hört något av bilen eller ägaren? Svara här då el pm:a. Ja ja, det känns fortfarande rätt iaf ![]() Jag åker omkring med min Tiguan med ACHTUNG skyltarna på ![]() ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
Tack, ja lätt att bli kär i den, speciellt bakom ratten, men var sak har sin tid ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Re:
Kul du tittade in ![]() ![]() Ja skyltarna brukar jag möta på nämnda wv lite då och då,men den ser ju som sagt inte ut att vara på väg till nån räserbana precis ![]() ![]() _________________ Andreas Nilsson |
||||
Re:
Kul ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Nilsson |
||||
Re:
Den är kvar i Norr...land. ![]() Tyvärr får man väll säga.... haha! _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||||
Hejsan!
![]() Bilen är kvar hos mig, som köpte den av Narin. Den lever ett extremt lugnt och stilla liv, det blir några turer ibland ut på vägarna här i Roslagen, Norrtälje under sommaren. Varit på ett par mindre träffar..men inte mycket mer. Har som mest jobb i firman när det är "säsong" för banåka...så tyvärr har det inte blivit något av den varan alls för mig eller bilen. Det är såklart synd att bilen inte används mer och får komma ut på banan ibland. Även om jag för all del älskar att ibland bara ta ut den för "luftning" när lusten faller på, då det är en så förbannat härlig bil att köra. En kick varje gång. ![]() Inte hänt så mycket med bilen mer än ompyssling och vårdande. Sidospeglar gjorts lite stiligare i bilens kulör, ordnade en till uppsättning fälgar som fixats till och pulverlackades vita och fick nya däck. ...och allting har väl ett pris, om någon skulle vara sugen ![]() ![]() ![]() ....blev inga böter ![]() _________________ //Emil Bengtsson Audi urquattro 10v -85 - Såld Audi urquattro 20v -84 |
||||
Hejsan
Kul med en uppföljning av en härlig bil.Måste vara skönt att bara ha den,och ta en och annan mystur när vädret kräver en glasstur.Inte avis,nä,inte alls ![]() ![]() Är det klassiska Azevhjul på bilden?Bra val (har vitlackade Azev själv ![]() Synd man är ämnad att vara fattig i detta livet,annars hade jag köpt den ![]() _________________ Andreas Nilsson |
||||
Re:
[20:46:40] <@NEO> !seen empo [20:46:43] <_S2_> NEO, empo was last seen on #nordicaudi 11 years, 165 days, 5 hours, 7 minutes ago. *host* ![]()
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
Re:
Tjena! Haha! Det va inte igår man va på IRC, uppenbarligen ![]() Det där var väl en sisådär för 2 urisar- 2barn- 2hus- Ett antal jobb, dollars och hjärnceller med mera mer mera sen... typ ![]() På den tiden anställd och en dator som ett av "verktygen" ![]() ![]() Idag är min "hobbysurftid" när jag får vara ifred på skithuset med min telefon här hemma.....eller sitta alldeles för sent framför datorburken och slöa... ![]() _________________ //Emil Bengtsson Audi urquattro 10v -85 - Såld Audi urquattro 20v -84 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 24, 25, 26 18 besök idag (157412 totalt) |