Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2 besök senaste veckan (2077 totalt) |
Hei,
Har fått med meg kjæresten på tur til tyskland i Juli. Når man forst er i tyskland så har jeg fått godkjent en tur innom ringen for å få noen runder med M3en ![]() Kjæresten er ikke spesielt bil interessert. Hvilke andre muligheter finnes av turist attraksjoner i nærheten av Ringen som er anpasset kvinner? ![]() _________________ Magne Bergan 2009 BMW M3 |
Takk for innspill. Det blir noen dager i moseldalen :-)
Hva er regelene i forhold til å filme når man kjorer på Ringen? Tenkte å montere en holder til mobiltelefonen for å bruke den som GPS underveis nedover i tyskland. Da er det jo mulig å filme for å skape noen minner når man får en runde eller to på ringen. _________________ Magne Bergan 2009 BMW M3 |
Det verkar finnas ngn slags.. mellan-raderna-regel mot kameror men jag har aldrig stoppats. Har t.o.m hört vakterna reagera på en stor kamera i min bakruta men det gick bra det med.
|
Regeln att det är förbjudet att filma, fota etc finns kvar i "driving regulations" dokumentet. Efterlevnaden verkar det dock vara lite sisådär med. Blev nu i Maj stoppad när jag hade kameran fäst på hjälmen och det var dessutom en av vakterna som stod vid kuren som kom farande, inte han vid porten. Men oftast går det :-)
_________________ A n d e r s J u u r i n e n |
![]() |
Nürburgring
![]() |
2 besök senaste veckan (2077 totalt) |