Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (7473 totalt) |
Jag måste kunna jobba när jag åker ner nästa helg och ekonomiavdelningen är trött på höga datatrafikkostanader.
Vad kan jag köpa ett prepaid kort för datatrafik i närheten av ringen. Tmobile har tex prepaid för 40 euro för en månad. _________________ :: Mikael Lindqvist |
||
sätt dig på Pistenklause.... dom har öppet nätverk utan inloggning
![]() |
||
Kan detta vara till någon hjälp? Vilken väg tar du ner? Kasnke det finns bättre platser att köpa på?
Marktstr. 44, 56727 Mayen Poststr. 14, 53474 Bad Neuenahr-Ahrweiler Hauptstr. 48, 53359 Rheinbach http://www.t-mobile.de/filialsuche/0 _________________ Bo Wihlborg |
||
Euronics brukar alltid ha hemma men killen som skötte beställningar nu när jag var nere hade haft semester o ingen annan hade beställt, dom var helt enkelt restade.
29.95 med modem och 4 dagars fri surf, efter det kostar 1 dag 2.50 euro Tänk på att Euronics erbjuder betalning med ditt ringcard, en relativt unik grej i Adenau tror jag. Jag kommer med tiden att göra en sammanställning på tillgängliga wlan i stil med Pistenklause. Ni som har öppna eller stängda MED nyckel får gärna fylla i här. Rewe,pisten och raeder har jag koll på ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
Har någon provat detta?
https://www.telia.se/privat/telefoni _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||
Japp. Funkar som hemma. Kanonbra! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Ingen aning om siffror... ![]() Jag surfade/postade/whatsappade på det jag behövde, räckte utan bekymmer. Det går väl åt i samma utsträckning som hemma i Sverige? _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Jag har Telenor Företagsabonnemang, varit i Tyskland två svängar i år ca en vecka per gång. För företag är det dyrare än för privatpersoner, 399 kr för 5 GB för en vecka kostade det.
Kommer sannolikt bara att bli billigare och billigare eftersom alla roamingavgifter helt försvinner inom EU från och med den 15 juni 2017. |
||
Kan glädjande nog berätta att det är bättre med wifi nu där nere.
Pistenklause Tiergarten Lindenhof Mamma Mia Helga Och många fler har fungerande wifi som dom ger en åtkomst till. Men annars brukar jag hoppa in till Euronics i Adenau, finns även en liten datashop halvvägs mellan Euronics och Getränkemarkt som har prylar att sälja. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
||
Helt ärligt kollade jag inte eftersom telefonen (för en spottstyver) fungerar som hemma. ![]() Med någon GB i luren blir wifi-letandet en obsolet sysselsättning. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
Okej - då vet vi. Sorry. ![]() |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 4 besök senaste veckan (7473 totalt) |