Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |
9365 besök totalt |
BMW cup m3:a säljes
Kollar intresset på min banbil då jag är sugen på en ny. Potent och lättkörd m3:a som det är bara att sätta sig i och köra S50 (286hk) Khöler byggd maskin Ca 320 hk Bussningar , stag, coilovers ,fullbur, ,annan diff ,carboniinsug mm mm mm Berättar om alla grejjer i bilen när seriös Köpre hör av sig. Vagnbok men ej årets. Bästa tid Falkenberg på falkenberg är 47.2 med mig som förare Sätter priset på 150000 kr ![]() |
||||
Med en sådan demontid på Falkenberg så är det väl bara att kasta ur den gamla trötta 3.0an och i med en S54 och köra skiten ur oss i cupen istället för att sälja ?
_________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||
|
||||
Byte?
Jag har en S60 som tidigare ägare vann privatcupen i STCC-04 med. Den borde vara konkurrens kraftig i time attack i rätt händer. Jag är sugen på BMW cup så jag kan vara intresserad av ett byte. Mvh Micke// _________________ Mikael Hörnlund |
||||
Re:
Försöker kolla 2 ägare bakåt i tiden men jag vet ej hur jag ska få den infon.. Så jag kan inte svara på den frågan men året borde vara mellan 2009-2011 |
||||
Re: Hmmm
Det är effekten som saknas och jag har övervägt att turbo konvertera den eftersom den är så bra avvägd Som den är |
||||
Re: Byte?
Tyvär inte intressant .. Mvh Ivanko |
||||
Reg bevis
Det finns regbevis på bilen så vill man Gatregga den så går det att göra med en Reg bes. Mvh Ivanko |
||||
Reg bevis
Det finns regbevis på bilen så vill man Gatregga den så går det att göra med en Reg bes. Åker ut på blocket om 1 vecka Mvh Ivanko |
||||
Re:
Mikael Hägerström gjorde ett inhopp i BMW cup med den bilen på Falkenbergs banan _________________ Joakim Karaus BMW.n https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34735 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23940&start=63 |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() |
SÄLJES Banracingbilar
![]() |