Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES
![]() |
2308 besök totalt |
KÖPES: 80-tals bilstereo
Prioriterade modeller Blaupunkt SQR 88 Pioneer KEH och KEX M800 Alpine Helst 4 kanals och gärna med tillhörande equalizer och slutsteg om det finns. _________________ Charlie Andersen _____________________ BMW 635i -84 BMW 635iA -87 BMW 528i -97 BMW 740iA -99 |
||||
Hej,
Jag har skickat ett PM till dig. Kom gärna med prisidé då jag själv inte riktigt har koll. Tror jag kan ha originalkvittot kvar någonstans också. _________________ Wojtek Tomasz |
||||
Jag har en Blaupunkt RCM82 inkl CD-växlare med fiberinterface liggande.
Men som vi konstaterade via PM kanske den är några år för modern för att ge "original-look" i en tidig 80-talsbil. Jag köpte den ny i början på på 90-talet för en massa pengar. Har kvar instruktionsböcker och papper till den tror jag. Sist jag provade den för ganska många år sedan funkade den utmärkt... Kanske nå'n annan är intresserad - hos mig ligger den bara. (Man måste ju såklart koppla upp den och kolla att den funkar okej då den legat i malpåse i typ 20 år...) Ser ut så här (snodda bilder från webben): ![]() ![]() |
||||
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
|
||||
Re:
Ska se om jag får tid att rigga upp den på garagebänken nå'n kväll framöver... ![]() Edit: Carl.Adam tyckte den var lite för ny för hans applikation så Nisse Super7 har "första tjing" iom att han PM'ade mig messamma... Jag återkommer beträffande testresultat... ![]() |
||||
Re:
Uppenbarligen hårdvaluta med gamla stereos! Skicka gärna PM om allt funkar och Nisse hoppar. _________________ Patric Briby Civic-Type R |
||||
![]() |
KÖPES
![]() |
2308 besök totalt |