Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 28 besök senaste veckan (292874 totalt) |
Klar för bes. Lite besiktningsvänligare hjul och höger stol monterat.
Gick bra sist med skalstolar så hoppas på samma tur nu. ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Re:
Lättstädad invändigt iaf. Den är väl i rätt hyggligt skick, det kan jag nog hålla med om ![]() Besiktningen gick förresten utmärkt så nu kan man rulla ett tag till. Och nya katten funkade bra också ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Re:
Nix, imorrn blir det kalas, dottern fyller år. Men på söndag siktar jag på vårslalom, konbana med den lokala klubben. ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Pga lite funderingar på att ändra om lite i vår vagnpark slängde jag ut en annons på denna bil.
Satt långt inne.. Men har lite nya planer som nog kan bli bra. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Vårslalom idag med sportvagnssällskapet i jkpg. En rolig samling bilar av alla de slag gjorde upp i konbanan.
GTS, GT4 mm men fränaste ljudet stod Saab 2-takt för ![]() Testade gatdäck denna gång och det gick rätt bra det också. Konbana är inte riktigt min grej så jag deltar inte i tätstriden men det är kul ändå. ![]() ![]() ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Re:
Jasså är du tillbaka i hetluften! Såg ut att vara ett vettigt köp av bil! PM skickat ![]() _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||
Re:
Inget aktuellt nu. Intresset är lite svalt för att åka skrammelburk för tillfället.. Kanske blir det nån hothatch el dyl. Några enstaka banträffar kan ju va kul iaf ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
Jodå, men den ser lite poppigare ut nu. Snyggt
![]() Himla trevlig bil z4 coupe faktiskt. Bara bältet som har en lite knäpp infästning så det löper över halsen. Fick lite psykbryt på det ![]() _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 41, 42, 43 28 besök senaste veckan (292874 totalt) |