| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 328 CS -00. Såld!
|
40 besök senaste veckan (293587 totalt) |
|
Klar för bes. Lite besiktningsvänligare hjul och höger stol monterat.
Gick bra sist med skalstolar så hoppas på samma tur nu.
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Re:
Lättstädad invändigt iaf. Den är väl i rätt hyggligt skick, det kan jag nog hålla med om
Besiktningen gick förresten utmärkt så nu kan man rulla ett tag till. Och nya katten funkade bra också _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Re:
Nix, imorrn blir det kalas, dottern fyller år. Men på söndag siktar jag på vårslalom, konbana med den lokala klubben.
_________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Pga lite funderingar på att ändra om lite i vår vagnpark slängde jag ut en annons på denna bil.
Satt långt inne.. Men har lite nya planer som nog kan bli bra. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||
|
Vårslalom idag med sportvagnssällskapet i jkpg. En rolig samling bilar av alla de slag gjorde upp i konbanan.
GTS, GT4 mm men fränaste ljudet stod Saab 2-takt för
Testade gatdäck denna gång och det gick rätt bra det också. Konbana är inte riktigt min grej så jag deltar inte i tätstriden men det är kul ändå.
||
|
Re:
Jasså är du tillbaka i hetluften! Såg ut att vara ett vettigt köp av bil! PM skickat _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||
|
Re:
Inget aktuellt nu. Intresset är lite svalt för att åka skrammelburk för tillfället.. Kanske blir det nån hothatch el dyl. Några enstaka banträffar kan ju va kul iaf
||
|
Jodå, men den ser lite poppigare ut nu. Snyggt
Himla trevlig bil z4 coupe faktiskt. Bara bältet som har en lite knäpp infästning så det löper över halsen. Fick lite psykbryt på det
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW 328 CS -00. Såld!
|
40 besök senaste veckan (293587 totalt) |