Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 9561 besök totalt |
Nej, tyvärr.
Det är väldigt svårt att bilda sig en uppfattning om hur många som dyker upp, vi valde att låta 10 st från rejsa komma med, för att få lite rutinerat folk på banan, och lite extra tillskott i kassan. Att det blev 11 i realiteten beror på att jag gjorde en tavla och tar på mig det. Men sedan är det stopp - och jag bestämmer. ![]() Kinnekulle är en liten bana, och vi vill inte ha depån full med bilar som inte får köra, det räcker om Bilsport kör den grejen. ![]() Det enda jag kan rekommendera er är att sätta upp er på reservlistan. /J |
||||||
Bra sagt ![]() Det är för tråkigt att behöva sitta och vänta på sin tur länge ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Jag har fått ryggskott och kommer inte till start
![]() 1. Klas NSX 2. Lars Johansson 3. Johan Sjölinder 4. Maciek Matwiejczuk 5. Johan B "blixten" 6. Nisse Classon 7. Lars Eriksson --------> Audi S4 2.7 biturbo 8. Jonas Jonsson 9. Jonny Ekström 10. Carl Arwidsson 11. Vakant _________________ //Magnus Gens |
||||||
om jag nu fattar rätt är det tajt med tid, så om någon vill åka får de få ut tummen ur .....
1. Klas NSX 2. Lars Johansson 3. Johan Sjölinder 4. Maciek Matwiejczuk 5. Johan B "blixten" 6. Nisse Classon 7. Lars Eriksson --------> Audi S4 2.7 biturbo 8. Jonas Jonsson 9. Jonny Ekström 10. Carl Arwidsson 11. Vakant reserver: ???? _________________ Johan Sjölinder |
||||||
Nu har jag gjort ALLT för att få till en ersättare för mig till helgen, men det gick inte. Jag är mycket besviken att jag inte har möjlighet att komma. Nu ställer jag också min plats till förfogande till någon annan körglad.
_________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||
1. Klas NSX
2. Johan Sjölinder 3. Maciek Matwiejczuk 4. Johan B "blixten" 5. Nisse Classon 6. Lars Eriksson --------> Audi S4 2.7 biturbo 7. Jonas Jonsson 8. Jonny Ekström 9. Carl Arwidsson 10. Vakant 11. Vakant reservlistan käns överflödig just nu _________________ Johan Sjölinder |
||||||
Jag är ju oerhört frestad att haka på... Men två helger i rad på Kullen... Nja, får nog stanna hemma och göra lite "nytta" istället.
![]() |
||||||
Vi är ju ett antal som kommer men som lämnar plats på denna lista eftersom vi är inbjudna via andra klubbar. Rejsadekal är obligatorisk!
![]() Edit: Synd att det inte visas sekunder på postningarna ![]() |
||||||
Det finns nog även en hel del härifrån som kommer dit som medlemmar av de inbjudna märkesklubbarna och därför inte finns med i denna listan.
Edit: Slagen med mindre än en minut... _________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||||
Det hade varit väldigt kul att få köra mina premiärvarv på Kullen i samband med SSi och Jerry, men jag har så ont om tid att jag knappt hinner tänka på allt som ska göras.
![]() Extra trist är det då både bil och jag själv är körsugna och att säsongen drar iväg mot slutet.. > ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Förläng dygnet ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Jag önskar verkligen att jag kunde det just nu.. Det som ställer till mest är att man faktiskt måste sova nån timme varje natt. > ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||
Trist ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
1. Klas NSX
2. Johan Sjölinder 3. Maciek Matwiejczuk 4. Johan B "blixten" 5. Nisse Classon 6. Lars Eriksson --------> Audi S4 2.7 biturbo 7. Jonas Jonsson 8. Jonny Ekström 9. Carl Arwidsson Jag har printat den ovanstående listan nu, och den följer med till kullen (jag antar att Macieks bekant är med i listan under eget namn, annars löser vi det på plats - det ligger lite på dig Maciek att ta kommandot där ![]() Väl mött! /J |
||||||
Självklart är han skriven under eget namn ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Jag kommer imorgon men jag kan nog inte köra, har åkt på en luftrörsinflamation som vägarar att ge sig, har knaprat medicin i över en vecka nu men det ger sig inte
![]() ![]() ![]() ![]() Verkligen jätte ledsen. hadde hoppats att det skulle släppa men det verkar inte som infektionen tycker det ![]() ![]() ![]() _________________ Carl Arwidsson Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering ![]() |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 9561 besök totalt |