Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6196 besök totalt |
Anderstorp var det om jag såg rätt, hade fullt upp med ståpälsen över motorljudet.
![]() /J |
||||
och hur många banor har du kört på? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Fråga hur många mil han har kört i år med bilen. ![]() ![]() ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Skitbra program! Gillade den blåa färgen i bajja-majjorna!
![]() Anderstorps-varvet var ju tok-roligt att se, men jag trodde inte en Vectra (för det var väl en sådan de körde?) kunde rå på en BMW sådär! *går ut och klappar Astran* Bra första program! Men jag saknade Bit's, får springa till Systemet och införskaffa några till nästa måndag (trots trolig avsaknad av Ringen då). |
||||
Men jag hade ju i alla fall halva ordet rätt ![]() ![]() Pontiacen har inte rullat många mil detta året ![]() För övrigt ligger alla utom knutan och sturup för långt borta (ska köpa ett tankflygplan när det dyker upp på ebay) ![]() |
||||
Anderstorpsvarvet gav helt klart pluspoäng till programmet!
![]() Hoppen mellan olika platser i GT3 RS-reportaget kändes en smula förvirrande, men jag kanske var för trött. Undrar just hur de ska öka från det här utgångsläget... _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
![]() Fast det är inte lika uppseendeväckande! ![]() |
||||
Hösten börjar bra
![]() GT3 RS -reportaget var ![]() ![]() ![]() Div motorljudupplevelser förmedlades på ett sätt så att det gick fram bra (tex RS'en ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Men allvarligt talat grabbar... så bra var inte programmet... Hyllar ni programmet bara för att Sundfelt hänger här på forumet ibland eller?
Reportage om PT Cruiser.... ![]() ![]() ![]() Escalade reportaget var ju också rätt fånigt med tanke på hur myckt kul det måste finnas att välja mellan i topgears reportageflora ![]() och vad fasen sades egentligen i shootouten mellan mazda rx-8 och nissan 350z? Inte ett smack! Det enda matnyttiga kom fram i några små textremsor och det var bara den vanliga standard informationen... OK då, nu var jag väl lite väl "neggig" RS reprtaget var ju iallafall sevärt... Och givetvis är det många olika intressen som ska uppfyllas men att kalla programmet för en superstart på sesongen är allt att ta i. Det bör vara lätt för dem att få till ett bättre program. _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
Joppe är Joppe. Men han kunde varit ÄNNU mer Joppe tycker jag. För då blir man såhär ![]() ![]() Blinginslaget tyckte jag också var helt okej. Sen var det väl lite väl mycket om bär ett tag..... ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag brukar annars tycka att Joppe är den stora behållningen i programmet men PT cruisern är ju bara trist, den är inte ens så fånig att det blir kul...
Joppes kritik av SUV:ar (förra säsongen ?) är ju förövrigt det bästa reportage som har gjorts av en motorjournalist... Fantastiskt att dom vågade... _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||
Hata eftermiddagsskift
![]() ![]() ![]() ![]() åsså lär man ju glömma bort reprisen alternativt att det går nåt alldeles underbart skitroligt (jo, säkert ![]() får köpa en tv till ![]() _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
det är därför jag har 3 st TV.. 1 32" i tvrummet 1 28" i sovrummet 1 28" i datarummet... givet me Boxer till alla.... tur att dom kodat om korten bara... ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
Vi får väl inse att MJ inte bara görs för oss racenötter utan för en bredare bilintresserad publik och därför måste även inslag som Escalade och PT Cruiser inslagen få finnas med.
En annan sak som jag just kom på.... den där gamla ljudsnutten som dom alltid kört mellan inslagen och vid tävlingen var väl borttagen?? Äntligen ! ![]() _________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 6196 besök totalt |