| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Vad för motorsport ska du egentligen hålla på med ;-)
|
842 besök totalt |
|
Inte ta det alltför allvarligt men jag hamnade på helt rätt (fast jag är mer rädd för fullständigt plånbokshaveri snarare än att göra mig illa då iof )
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Det hade man ju förstått med allt ditt däcksanalyserande
Själv har jag alltid gillat utrycket "Those who can, do. Those who can't, teach" _________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||
|
Re:
Samma här...
Ett riktigt precisionsinstrument detta. |
||||
|
Re:
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
|
||||
|
Re:
Det fanns väl inte på schemat? _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
|
Re:
Kanske missförstod, Men om man inte är bra nog att köra,men klipsk nog(?) För att ha alla tänder kvar, så borde man istället syssla med "high performance driver education" tänker då som jag sa tidigare att är man inte talangfull nog att köra, så kan man ju alltid lära ut? Tolkar det kanske fel, att det är jag själv som behöver gå en kurs??
_________________ Karossbilar är inte det lite larvigt?? niklas laine |
||||
|
Re:
HPDE är väl som våra lite mer uppstyrda track days. Finns instruktörer och regler som "kör om på rakorna" etc. Hamnade där också, är för talanglös för att tävla.... och lite för feg för att riskera köra för nära gränsen. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
842 besök totalt |