Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2413 besök totalt |
Superstage var kul!!
Fy sjutton va kul det var! ![]() Trodde inte det var så roligt med konbana. Nu vill man tillbaka igen. Synd att det regnade stor del av dagen. Var först på kvällen det började torka upp på större delen av banan. Men o andra sidan. Det gick brett mellan konerna i regnet.. he he. (var bara tvungen att skriva hur kul det var) så alla som inte har provat och får chansen. Ta den!! Roligaste man kan göra med kläderna på. |
||||
Re: Superstage var kul!!
Man kan ju köra naken också ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Re: Superstage var kul!!
Som vanligt slår "fransmännen" ett slag för kulturen ![]() ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
citat:
Roligaste man kan göra med kläderna på. och det andra ni tänker på är Kladdigt, äckligt och över-reklamerat ![]() Men att åka SS är kul ![]() Tom med min bil åker jag ca 160+ på långa raken. _________________ Johan Sjölinder |
||||
Körde superstage för första gången tidigare i år, sjukt kul va det, trots att jag var relativt långsam
![]() men jag håller med om att de går lite för fort på rakan, tror att jag var uppe i 140 nånting, fatta va fort det måste gå om man dessutom har lite pulver.. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Jag blir också supersugen på att köra igen!!
![]() Men visst, det går lite fort, det kan jag hålla med om.. Jag når strax över 160 km/h med min ganska undermotoriserade 318is. Jag vill köra konbana igen denna säsong! Något på gång kanske? _________________ /Anton Lillsund |
||||
ja, tyvärr.. ![]() |
||||
Ja,liten konbana i Lunda - Lazzat RS 4 den 3:e okt... ![]() _________________ Petri Sanaksenaho Mercedes C36 AMG 1995 |
||||
Jag kan se det framför mig i Bilsport nästa år: Rejsa, the second generation!
Dude i batmobilen och Magnus i Golfen, Micke sponsras återigen för att ALLA vill se triken. Anders och Håkan gör upp om vilken GM-V8 som är bäst och så vidare och så vidare... _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
jajajajajajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() ![]() ![]() magnus!!! boka genast en tid till i vår *skynda skynda skynda* _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
citat:
Jag kan se det framför mig i Bilsport nästa år: Rejsa, the second generation! ![]() ![]() ![]() Någon måste köra långsamt så jag ställer upp som rundingsmärke;) Jag är bra nyfiken på vad bilen och jag kan göra efter lite uppgraderingar av dåda. _________________ Johan Sjölinder |
||||
Troligen så mycket att du drar ifrån mig utan problem.. Alltså behövs jag för att agera rundningsmärke. ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Anton Lillsund:
Nä du, rundingsmärkes platsen är MIN ![]() Du Emmaboda: 1.37 Lunda: 1.35 Jag: Emmaboda: 1.45 (hmm kanske inte riktig relevant) Lunda: 1.38(hög) Iof jag åkte på gatdäck och du på R-däck, men med ca 2s minsus för R-däck så är jag efter. Så inga trix försök sno min plats ![]() _________________ Johan Sjölinder |
||||
Superstage finns juh helt klart med på min "prova-på-önskelista" för nästa säsong...
Skulle vara kul att se hur en liten röd undermotoriserad men förhållandevis lätt bil med felhjulsdrift och McP på icke-R-däck med en relativ nybörjare bakom ratten står sig mot Fulings aptrimmade monstersaab... ![]() _________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2413 besök totalt |