Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 18 besök senaste veckan (21049 totalt) |
Du är ju så nätt ju 👍👍 _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Ja det där är ett jäkla tramsande, det brukar grunda sig i att svenska firmor inte har likviditeter att ligga ute med stålar, och då de får in förskottsbetalningar så går de till deras löner i hopp om att det ordnar sig då nästa betalar i förskott.
_________________ Patrick Wetterskog Kika lite på min youtubekanal om ni har intresse i tvåtaktare https://www.youtube.com/channel/UClYLnC ... TGXDqxr0EQ |
||||
beställde en uppsättning workfälgar från en viss firma, efter månader av undanflykter hävde jag köpet å tog kontakt med wiborg å beställde en uppsättning Apex SM10 9,5x19 avsedd för nya supran, en vecka senare var dom hemma från amerikatt, grymt snabb service å respons från grabbarna W.
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
ny vinter,nytt pyssel
bakre höjdjusteringarna gjordes nya då den första versionen var moddade från nån annan modell,samt att nya främre fästen tillverkades för lite mer justermån,lite yxig design...men det var nåt jag slängde ihop lite som hastigast,dessutom syns inte grejerna när bilen är ihopsatt 😁 ![]() ![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Skön industridesign! Och varför lägga mer tid i fräsen än nödvändigt? Jaaaa jag vet att jag får typ halva rejsa efter mig nu, men det kan jag ta! ![]() _________________ Benjamin E Utan bil ett tag framöver |
||||
_________________ // Mats Karlsson http://www.matsgarage.com Biltråd 1: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=85101 Biltråd 2: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=115095 |
||||
Jag e ingen beläst ingenjör,bara en simpel verkstadsarbetare,kan knappt stava till triangulering ,så jag kör på känslan bara 😁 _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Nu fick raggarbilen en 4wd kompis, tröttnade på att åka runt i heffaklumps-A6an å knattra, dessutom var jag lite nojjig över alla tdi relaterare problem som dyker upp med ålder å mil,såsom egr,adblue system,partickelfilter mm.
Så det fick bli en passat GTR 280, kanske inte riktigt samma landsvägslok som A6, men över lag trevligare. Då Rs4an mest ska putsas å köras så kan jag inte utesluta att passaten får annan turbo,dp å ic....de har ogge sagt att jag villhöver, för is38 turbon som sitter org klarar inte ens en chippning utan att flyga i bitar. vafan haru köpt en civilbil var juniors kommentar =) ![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Yes, i mina hoods äre chromelisetr å kattguld som gäller 😁 Fanns en black on black till salu, men kännde att det räcker med att ha 2såna i garaget redan _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
raggarbilen är inte påställd för säsongen än,intresset har inte riktigt infunnit sej än.
däremot är det lite pyssel med Passaufen, den är ju bestyckad med den notoriskt dåliga IS38 turbinan,självklart håller min på att begå självmord fast bilen är bone stock,ett fantastiskt turbovin som skulle göra kidsen vid mojen gröna av avund, så istället för att sätta dit en lika dålig turbo igen som kommer rasa så fick det bli en garrett powermax, helt bolt on å en liten liten uppgradering från orginalet samt fruktansvärt prisvärd, i samma veva åker det på en annan downpipe och IC. ska bara ympa in en 200 cells katt i dp innan montering. ![]() ![]() ![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Med dom här moddarna kan man åka 400hk utan problem _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Nu är V8 säsongen igång, ska försöka få upp intresset igen, har varit nära några gånger att den åkt ut på annons under året
![]() _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 18 besök senaste veckan (21049 totalt) |