|
7-11
Stockholm
Här sen Jun 2004

18 Okt 2004 22:02
Jag lovar dig att du kan ta Eije's i dubbla hastigheten om du gör det i båt på din Gelleråsen-replika-bana.
 OK, jag kanske måste byta forum. Men plastskorv som plastskorv
_________________ Fredrik Bolander --VVR--
|
Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002
_________________ /// Mvh Ferenc Papp
|
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
|
Acke
Gotteborg
Här sen Okt 2003
_________________ MackeMaehlum
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

19 Okt 2004 01:34
Mycket trevligt idag! Bakrutejalusier! Koja med stor vattenläcka i skrovet  997  Trevligt framförda och paketerade reportage med närvaro. Thed fortfarande lite spänd när han snackar men det var nog bättre än vanligt
och sluta med att köra åt fel håll på Mantorp (omväxlande med åt rätt håll  ) det tar ju någon sekund att fatta exakt var man är vid varje klipp  (något som säkert stora delar av tittarna irriterade sig mycket över f.ö.  )
Trailern för nästa program var ju knökfull den med
_________________  Magnus Thomé
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
|
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003
|
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

19 Okt 2004 06:37
Såg att dom skulle testa Opel Astran, vilken modell av Astran testade dom och vad tyckte dom om den.
En som inte har 5:an. >
_________________ Mvh
Lennart Jarmyr!
|
Mats Karlsson
Vargön
Här sen Feb 2003

19 Okt 2004 06:56
Top Gear resultatet handlade lite om Astran, dom konstaterade att den var bra men inte lika bra som en Focus (ur körglädjesynpunkt) Jämfrde den också med en Mazda3 som var billigare men det kändes också på kvaliteten. Sist drog dom in en golv på en drivingrange och folk stod och misshandlade den med att slå bollar på den och dom konstaterade att en golf nog ändå är det bästa köpet om man räknar med andrahandsvärdet.... (fast kanske inte just på det exemplaret)
Lite kul med Peter som stod och sprätte småsten på en navkapsel innan reportaget och kommenterade budgetdifferansen.....
|
Svante
Åstorp
Här sen Jul 2004

19 Okt 2004 07:27
Hmm ni glömmer den gatreggade ferrarin. Ruggigt snygggt bygge fast om man nu är så duktig (och rik) kan man väl bygga en helt från grunden..
_________________ Svante Hoberg
No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!!
|
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

19 Okt 2004 07:30
Jag vill också ha en sån där Mondial ombyggd till racerbil! Fast min får gärna vara en P4.
Man måste ju inte begränsa sej till Ferrari. Boxter blir 917. Men sen kan jag inte komma på fler
Bra andrahandsvärde på CTR...
_________________ Johan Rådlund
|
Norden
Gnosjö
Här sen Aug 2003

19 Okt 2004 07:45
NiklasFalk skrev: | Modialen var väl filmad på Anderstorp |
Visst var den det, och när han framförde den på gatan var det inifrån Anderstorps lilla centrum
_________________ Mattias Nordenström
|
Maciej Karpinski
Stockholm/Gärdet
Här sen Jun 2003
Trådstartare

19 Okt 2004 08:36
JohanR skrev: | Jag vill också ha en sån där Mondial ombyggd till racerbil! Fast min får gärna vara en P4.
Man måste ju inte begränsa sej till Ferrari. Boxter blir 917. Men sen kan jag inte komma på fler
Bra andrahandsvärde på CTR... | bara och ta kontakt med http://www.hellmanmotors.com/home/start.htm de har planer på att bygga en Porsche 917/930 men inte av en Boxter utan av en Carrera GT
|
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Hjälpmoderator

19 Okt 2004 09:00
Det där med Golf på Golfen var väl inget. När Meganen fick fem stjärnor i Euro N-cap tog man helt sonika och körde in sin testbil, med vett och vilje in, i sidan på en annan för att se vad som hände. SEN ringde man Renault GB och förklarade att man haft en liten olycka
_________________ mvh Patrik Petersson
Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
|
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

19 Okt 2004 10:05
Citat: | När Meganen fick fem stjärnor i Euro N-cap tog man helt sonika och körde in sin testbil, med vett och vilje in, i sidan på en annan för att se vad som hände |
Dessutom satt det en mäniska i Meganen!
|
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare

19 Okt 2004 11:23
Kom just på, Lamboinslaget med vad-han-nu-heter-jätte-känd-idrottsman var lite meninsglöst för mig iaf. Men det finns nog de som tyckte det var kul också... fast kanske ingen här på Rejsa
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

19 Okt 2004 11:56
Magnus Thomé skrev: | ...vad-han-nu-heter-jätte-känd-idrottsman... |
Christian olsson.
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)
"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
|
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Hjälpmoderator

19 Okt 2004 12:12
Åkte Evo 6 förra året. Har inte hört att han kommit ut på banorna ännu, men det kanske kommer.
_________________ mvh Patrik Petersson
Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
|
JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

20 Okt 2004 06:22
Citat: | Kom just på, Lamboinslaget med vad-han-nu-heter-jätte-känd-idrottsman var lite meninsglöst för mig iaf. |
På Mindre Motor igår var det Subejde som "kändis-med-sin-bil". Suck...
|
Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003

20 Okt 2004 08:06
Magnus Thomé skrev: | Kom just på, Lamboinslaget med vad-han-nu-heter-jätte-känd-idrottsman var lite meninsglöst för mig iaf. Men det finns nog de som tyckte det var kul också... fast kanske ingen här på Rejsa  |
Det håller jag med om, fattade inte alls varför detta var med. Annars ett mycket bra program som vanligt
/Björn
_________________ /Björn Olander
fd Nilsson
Tel: 0704-847656
Porsche 944 TURBO
|
Micke Holmström
Täby
Här sen Nov 2002

20 Okt 2004 11:16
JohanR skrev: |
På Mindre Motor igår var det Subejde som "kändis-med-sin-bil". Suck... |
Jag störde mig fruktansvärt på att hon demonstrerade sin "aggresiva" körning i stadstrafik och dessutom utan bälte, hur puckad får man vara? >
_________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten
Längtar tillbaka till ringen!
|
|