Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3882 besök totalt |
Den ratten ni menar är bäst är alltså den här? På Logitechs hemsidor hittar jag bara "den dyrare" ni menar, dvs med kullagrade leder, stålvxl spak osv.?
Hmm...för de pengarna kan jag köpa en vettig luftkompressor...svårt val ändå. Jag börjar med spelet får vi se om jag "behöver" en ratt, jag har ju min gamla utan FF till att börja med i sånt fall... tack för alla tips. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Många av oss här har nöjt oss med denna så även jag. Den kostar 1100-1200kr minus rabbaten. Jag tycker att den är kanon.
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Det är en sådan jag åker med - och jag har provat den dyrare röda varianten - och jag är inte man att känna någon extrem skillnad som betingar det högre priset.
Att man inte skulle känna när greppet försvinner, eller att man lättar från underlaget är klart överdrivet - det känns hur bra som helst. /J |
||
Finns det någon som kan det exakta namnet på den "bättre" Logitech ratten (den med kullager och metall-kuggar)???
Jag har själv en ny Microsoft-ratt (vet inte vad den heter), som redan känns lite glapp (endast ett par hundra varv på GPL-ringen...) ![]() ![]() _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||
Logitech Momo Force direktlänk : http://www.logitech.com/index.cfm?pa _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
Idag anlände min kopia av GPL så i helgen blir det mycket
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2 3882 besök totalt |