| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2004-10-23 Mantorp men ÖSK
|
1291 besök totalt |
Det är endast för medlemmar i ÖSK och det måste vara en "sportbil" Min 318is räknas dit men tyvärr så är den avställd nu inför vintern så det blir inget för min del...
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Bugar å bockar...
Kommer blänka fint på armen..
Sen blir det natten lång!
(Tråkigt att du inte kommer dock. )
Vad är väl en Guldklocka och en Bal på slottet mot det faktum att dom brukar dela ut pengar också...10k skattat o klart = köpa bildelar
Ha det så kul på Mantorp
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||
Skall försöka.....med mina däck kan det bli väldigt roligt!! 10k...tjingeling, nu blir det handla av!! Räcker till en uppsättning MPSC-däck..eller? _________________
Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Jag skickar PM istället innan Magnus får järnblödning eller hästsvans av vårat OT-prat
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||
|
Hoppas kunna komma in en stund och kika lite då jag ändå ska till Jönköping och således ämnar passera Mantorp.
Man vet ju aldrig, en vacker dag sitter man här med en sportbil och då är det ju bra att se vad man kan få göra med den... Just nu är jag kraftigt diskvalificerad från att deltaga i körningen.
/Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||
|
Hade planer på att åka ut en sväng och diskutera banträning med arrangören. Tyvärr omkullkastades de planerna
Någon av er som är där som kan tänka sig att snoka lite vad som gäller för de som är där och kör formelbil mellan ÖSK-passen?? _________________ /Kristian Elisson |
||||
![]() |
Inför träffar
2004-10-23 Mantorp men ÖSK
|
1291 besök totalt |