Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1291 besök totalt |
Det är endast för medlemmar i ÖSK och det måste vara en "sportbil" Min 318is räknas dit ![]() ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Bugar å bockar... ![]() Kommer blänka fint på armen.. ![]() Sen blir det ![]() (Tråkigt att du inte kommer dock. ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Hehe..tackar! ![]() Vad är väl en Guldklocka och en Bal på slottet mot det faktum att dom brukar dela ut pengar också...10k skattat o klart = köpa bildelar ![]() Ha det så kul på Mantorp ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
Skall försöka.....med mina däck kan det bli väldigt roligt!! 10k...tjingeling, nu blir det handla av!! Räcker till en uppsättning MPSC-däck..eller? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Jag skickar PM istället innan Magnus får järnblödning eller hästsvans av vårat OT-prat ![]() ![]() _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||
Hoppas kunna komma in en stund och kika lite då jag ändå ska till Jönköping och således ämnar passera Mantorp.
Man vet ju aldrig, en vacker dag sitter man här med en sportbil och då är det ju bra att se vad man kan få göra med den... ![]() ![]() /Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||
Hade planer på att åka ut en sväng och diskutera banträning med arrangören. Tyvärr omkullkastades de planerna
![]() Någon av er som är där som kan tänka sig att snoka lite vad som gäller för de som är där och kör formelbil mellan ÖSK-passen?? _________________ /Kristian Elisson |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1291 besök totalt |