Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 457 besök senaste veckan (10987 totalt) |
Tack själv för rolig kompiskörning. Det alltid kul att växeldra.
![]() Även på mina däck tittade korden fram efter dagen.
_________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
Fasen så fint din BMW går!
Jag låg bakom dig och Gunnar med min vita Renault och körde som snabbast 59.3 det passet. Inte mycket att skryta med i sammanhanget. Får skylla på 10 år gamla däck och avsaknad av bakhjulsdrift ![]() Fin bil och snabb gubbe bakom spakarna! ![]() _________________ Karl Sandler Att ha den snabbaste alfan är som att vara bäst i särslolan |
||||||
|
||||||
![]()
![]() Rackarns vad din bil går, visste inte att en Renault kan gå så fort ![]()
Tack! ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Hehe.. Jag har ett par Alfor också, och tillhör därmed en trevlig "sekt" som ibland påminner om skyddad verksamhet ![]() Jo Renualten går fint för vad den är. Borde gå att köra 58:or med den iaf. Lite svårt med greppet ut ur långsamma kurvor bara - jobbar på det. _________________ Karl Sandler Att ha den snabbaste alfan är som att vara bäst i särslolan |
||||||
Tack Johan! Det gick att kompensera slitna bakdäck till en viss gräns med andra dämparinställningar men det finns en gräns. Nästa säsong måste du testa Z:an! ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Ja, vi måste synka våra banåkarkalendrar bättre till nästa säsong. Sparka däck, byta bil med varandra och tokköra som för 15 år sedan... ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
Tog chansen att göra stor tvätt och översyn i det fina vädret. Hjulen av, avfettning & skrubbning av hjulupphängning och allt jag kom åt.
![]() ![]() Städning och putsning invändigt: ![]() ![]() Annorlunda bakparti ![]() ![]() Varmkörning och två bilder i solen ![]() ![]() Lite småfix i bagaget ![]() ..och lite puts under huven ![]() På sin parkeringsplats, i sällskap av E30:n ![]() Fin säsong med Z:an ![]() ![]() ![]() Börjar bli trångt i garagen... kanske får sälja Z:an men vill helst behålla då jag inte kommer hitta en sådan bil igen. ![]() Nåja, dagens I-landsproblem deluxe ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
_________________ Patrik Skoog |
||||||
Kommer från AKG, funkar fint! _________________ Patrik Skoog |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 457 besök senaste veckan (10987 totalt) |