| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW Z4 M Coupé -2007
|
<< 1, 2, 3, 4 8 besök senaste veckan (11547 totalt) |
|
Re:
Tack själv för rolig kompiskörning. Det alltid kul att växeldra.
Även på mina däck tittade korden fram efter dagen.
_________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
|
Fasen så fint din BMW går!
Jag låg bakom dig och Gunnar med min vita Renault och körde som snabbast 59.3 det passet. Inte mycket att skryta med i sammanhanget. Får skylla på 10 år gamla däck och avsaknad av bakhjulsdrift
Fin bil och snabb gubbe bakom spakarna!
_________________ Karl Sandler Att ha den snabbaste alfan är som att vara bäst i särslolan |
||||||
|
|
||||||
|
Re:
Tack, den går fint nu efter lite justeringar på väghållningen!
Rackarns vad din bil går, visste inte att en Renault kan gå så fort
Tack! _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Hehe.. Jag har ett par Alfor också, och tillhör därmed en trevlig "sekt" som ibland påminner om skyddad verksamhet
Jo Renualten går fint för vad den är. Borde gå att köra 58:or med den iaf. Lite svårt med greppet ut ur långsamma kurvor bara - jobbar på det. _________________ Karl Sandler Att ha den snabbaste alfan är som att vara bäst i särslolan |
||||||
|
Re:
Tack Johan! Det gick att kompensera slitna bakdäck till en viss gräns med andra dämparinställningar men det finns en gräns. Nästa säsong måste du testa Z:an! _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Ja, vi måste synka våra banåkarkalendrar bättre till nästa säsong. Sparka däck, byta bil med varandra och tokköra som för 15 år sedan...
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
|
Tog chansen att göra stor tvätt och översyn i det fina vädret. Hjulen av, avfettning & skrubbning av hjulupphängning och allt jag kom åt.
Städning och putsning invändigt:
Annorlunda bakparti
Varmkörning och två bilder i solen
Lite småfix i bagaget
..och lite puts under huven
På sin parkeringsplats, i sällskap av E30:n
Fin säsong med Z:an Det blev 4 banträffar, alltid något! Går som ett spjut nu, grym väghållning och minimalt med underhåll precis som det skall vara på en trackday bil. Gav "tyvärr" mersmak så tankarna går mot att bygga racebil (igen) med allt vad det innebär
Börjar bli trångt i garagen... kanske får sälja Z:an men vill helst behålla då jag inte kommer hitta en sådan bil igen.
Nåja, dagens I-landsproblem deluxe
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Re:
Kommer från AKG, funkar fint! _________________ Patrik Skoog |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar