| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Nu kan du visa uppskattning för inlägg
|
1, 2 >> 21 besök senaste veckan (3641 totalt) |
|
Nere till höger i alla inlägg finns nu en knapp som du kan använda för att visa uppskattning, gilla, ge omtanke osv till någons inlägg. _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Jag såg den, och var tvungen att testa om man kunde uppskatta wsina egna inlägg. Det gick så bra så jag gjorde det fyra gånger...
Andra gången för att se om jag kunde ta bort det, de sista två av bara farten.
_________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
|
Re:
Vilken tur för dig för jag kan inte uppskatta något inlägg
_________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
||||||
|
Re:
Händer inget när du klickar? Vad för miljö/webläsare osv? PS: var du inloggad på forumet? _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re:
Vilken vy har du? 2002, mobil eller 2019? _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
|
För mig verkar det inte funka när jag kör Firefox. Kör jag däremot rejsa i Edge eller Vivaldi funkar det.
|
||||||
|
Re:
Verkar inte fungera på firefox på android heller. Sidan laddar om men inget ändras. _________________ Markus Ålind |
||||||
|
Re:
Firefox på datorn med 2019-vy. Men verkar inte fungera på mobilen heller i mobilvy, iOS med Chrome eller Safari. Antar väl att allt är Safari på iOS. _________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
||||||
|
Re:
Samma sak händer mig på Safari. _________________ Melvin Lindholm @veryslow944 på Instagram Porsche 944 -84 |
||||||
|
Re:
Funkar för mig i Safari (Sequoia 15.5) |
||||||
|
Re:
Nu verkar det lira även i Firefox. |
||||||
|
Re:
Här med! _________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
||||||
|
Funkar inte i min Firefox på stationära heller. Sidan laddar om men ingen "Uppskattning" läggs till.
_________________ André Westersund Instagram: Andre_Westersund & Westersund_Motorsport BMW M2 LCI, BMW Z4 MC, BMW E46 M3, BMW Z3 Coupe, BMW E34 M5, BMW E28 M535i... |
||||||
|
Re:
Bra, för det var 2019 jag pillat på Dvs jag glömde uppdatera de andra Fixat nu.
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 21 besök senaste veckan (3641 totalt) |