Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 195 besök senaste veckan (166219 totalt) |
Bra knuff, årets understatement.
Lite fråga: loggas verkligen ride-height? Isf måste fjädringen vara i stort sett pallstum. I videon så ändras iaf inte staplarna på rideheight. Så himla bra kämpat med detta projekt. ![]() _________________ Magnus Falk |
||||||
Väldigt imponerande hur bra ordning ni fått på bilen på relativt få körtillfällen, och kontinuerliga varvtidssänkningarna, trots det minimala teamet !
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Re:
Den stackars Golf (?) som passeras runt 0:30 måste varit livrädd när han kollade i backspegeln ![]() _________________ Melvin Lindholm @veryslow944 på Instagram Porsche 944 -84 |
||||||
Re:
Jo då loggas har bara inte fått till canbus till vboxen, nästa repa så kommer de funka. ![]() _________________ Karel Silha |
||||||
Re:
Tack så mycket, jag är rätt så glad att vi har löst alla problem och att de börjar komma lite tider ur bilen, tror många har slutat tro på detta så viktigt att visa att de faktist är framsteg och inte bara garage och laga hela tiden. vi skulle köra ett sista pass på söndag men glömde tanka så de vart inget, men målet va 1.15 under helgen och vi åkte 1.16.7 redan på fredag lördag morgon när vi testade golvet som vi fick laga lite under natten så vart de 1.16.2 söndag 1.15.4 på ett vanlig banpass (kände dock att de inte va bekvämt att pusha super hårt med alla vanliga bilar på banan så körde ett push sen packa vi ihop för helgen.
Jag kände samma sak när jag kom i kapp bilar in i kurvorna inte super bekvämt att åka på banan med original bilar. _________________ Karel Silha |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 195 besök senaste veckan (166219 totalt) |