| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Här är jag!!!
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 10198 besök totalt |
|
En högst vardaglig bild på bland annat mig och Andreas (zeddie)
Andreas längst till vänster och jag bredvid..
och detta tagit nån timme tidigare när vi fortfarande hade "alla kakor i burken"
David (Co-tec) till vänster, jag i vitt i mitten och Andreas längst till höger...
|
||||
|
En gammal bild från den tiden då man dregglade över tidningar som Vertikal och Åka skidor.
Efter 24 stygn och ett par sjukhusvistelser så insåg man att man kanske skulle göra något lugnare. Racing!!!
En polare kommenterade denna bilden såhär: - Bara en mamma kan tycka om ett sånt leende. Vad menar han med det?
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
|
Jahapp...
Först en bild på undertecknad i sitt rätta element...eller på väg ut ur det. Gelleråsen -02
Senare på kvällen där det diskuterades vitt och brett. Jag är filuren i keps till vänster.
|
||||
|
_________________ Kör cheva numer. |
||||
haha... jag vet var på nätet det finns bilder på dig, bla ett från essen centrum utanför bl...
|
||||
|
Här är jag!!
Nu vet ni hur jag ser ut, he-he. Har just varit i farsans garage och justerat cambervinklarna i framvagnen på min första sportvagn. Notera den nonchalanta rattfattningen, samt den tidstypiska huvudbonaden. Vi snackar tidigt 60-tal! (jag la oxå in en något modernare bild i "Ny forumdeltagare"-tråden) |
||||
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Här är jag och min första bekantskapp med stuttgarts finaste på härliga alpvägar i schweiz. Tyvärr inte min bil.
_________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
|
Jag lägger väl in samma bilder här som i presentationen:
På körkortet ser jag så här glad ut:
och här är bilen och jag på Kinnekulle i höstas: (Tack Peeter för bilden!)
Gunnar Ö försöker förtvivlat hänga med bakom!
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Då har du inte sett dina blivande konkurrenter i V8 Challenge :woot:
Fast damerna tycker Robban Kihlbom är söt , säger han själv i alla fall
|
||||
Så att försöka se farlig ut, för att skrämma konkurenterna är inte att tänka på då..........
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Tip 1: blonderad Tip 2: rutiga kallingar _________________ Kör cheva numer. |
||||
Dig har man sett på BMWCS banträff på midlandabanan, stämmer det?. http://www.shell.linux.se/zybernic/k Känns det igen? _________________ Kör cheva numer. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Här är jag!!!
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 10198 besök totalt |