Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (10188 totalt) |
En högst vardaglig bild på bland annat mig och Andreas (zeddie)
![]() ![]() Andreas längst till vänster och jag bredvid.. ![]() och detta tagit nån timme tidigare när vi fortfarande hade "alla kakor i burken" ![]() David (Co-tec) till vänster, jag i vitt i mitten och Andreas längst till höger... ![]() |
||||
En gammal bild från den tiden då man dregglade över tidningar som Vertikal och Åka skidor.
![]() Efter 24 stygn och ett par sjukhusvistelser så insåg man att man kanske skulle göra något lugnare. Racing!!! ![]() ![]() ![]() En polare kommenterade denna bilden såhär: - Bara en mamma kan tycka om ett sånt leende. Vad menar han med det? ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Jahapp...
Först en bild på undertecknad i sitt rätta element...eller på väg ut ur det. ![]() ![]() Senare på kvällen där det diskuterades vitt och brett. ![]() ![]() |
||||
_________________ Kör cheva numer. |
||||
haha... jag vet var på nätet det finns bilder på dig, bla ett från essen centrum utanför bl... ![]() |
||||
Här är jag!!
![]() Nu vet ni hur jag ser ut, he-he. Har just varit i farsans garage och justerat cambervinklarna i framvagnen på min första sportvagn. Notera den nonchalanta rattfattningen, samt den tidstypiska huvudbonaden. Vi snackar tidigt 60-tal! (jag la oxå in en något modernare bild i "Ny forumdeltagare"-tråden) |
||||
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Här är jag och min första bekantskapp med stuttgarts finaste på härliga alpvägar i schweiz. Tyvärr inte min bil.
![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Jag lägger väl in samma bilder här som i presentationen:
På körkortet ser jag så här glad ut: ![]() ![]() och här är bilen och jag på Kinnekulle i höstas: (Tack Peeter för bilden!) ![]() Gunnar Ö försöker förtvivlat hänga med bakom! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Då har du inte sett dina blivande konkurrenter i V8 Challenge ![]() ![]() ![]() Fast damerna tycker Robban Kihlbom är söt , säger han själv i alla fall ![]() |
||||
Så att försöka se farlig ut, för att skrämma konkurenterna är inte att tänka på då.......... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Tip 1: blonderad Tip 2: rutiga kallingar _________________ Kör cheva numer. |
||||
Dig har man sett på BMWCS banträff på midlandabanan, stämmer det?. http://www.shell.linux.se/zybernic/k Känns det igen? _________________ Kör cheva numer. |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 2 besök senaste veckan (10188 totalt) |