| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Ytbehandling av skruv fästen mm.
|
26 besök senaste veckan (632 totalt) |
|
Vad finns det för bra ställen att lämna in saker på ytbehandling till ? Förzinkning och gulpassivisering, Gärna i Västra Götaland men ställen som tar emot fraktat i paket funkar med
Är smådelar skruv fästen mm, har ett GDS kitt men tar väl lång tid när det blir en del saker
_________________ Fredrik L 190E 2,3-16 -88 Lancer EVO 6 -99 Supra MKIV RZ -95 |
||||||
|
Jag har lämnat rätt mycket delar till Industrigalv i Gånghester, Men sen jag var där sist har dom bytt ägare och det har varit lite kalabalik kring det. Så jag vet inte säkert om dom tar emot privatkunder längre.
_________________ Jesper Olofsson - Kinnekulle 1:01.66 - Mantorp 1:30.729 - Gelleråsen 1:14.827 - Knutstorp 1:07,368 |
||||||
|
De tar emot privatkunder, var där senast för 3-4 veckor sedan och hämtade delar till min lotus
Lämnade även in delar förra året som de gulpassiverade, blev riktigt fint!
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
|
Om ägaren till industrigalv utanför borås är samma som förra året lämnar jag aldrig in där igen i alla fall.
Då han tag sig friheten att höja priset 1000% vid andra inlämningen och inte gick att resonera med....... _________________ Fredrik L 190E 2,3-16 -88 Lancer EVO 6 -99 Supra MKIV RZ -95 |
||||||
|
Re:
100%, inte någon höjning till 1000% iaf
Kan PMa lite info, jag har lämnat där förr senaste året så mitt pris var som "återkommande kund".
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
|
Re:
Kan du inte skriva ut här istället så folk vet tumme pekfinger vad det kostar?? _________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
|
26 besök senaste veckan (632 totalt) |