| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Westfield SEiW Zetec 2011 - Lilla Gul - misständer
|
400 besök senaste veckan (9441 totalt) |
|
Re:
Min aptuffa Temu-knopp? Jag lade säkert 20-tals kronor på den.
Bild från sidan 2 i tråden:
|
||||||||
|
Re:
Kan eventuellt vara P-skivan tror jag.
_________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||||||||
|
Re:
De var min första tanke också
_________________ Nisse Holmgren Umeå
|
||||||||
|
Re:
Jag är trög.
Faktiskt en av de moddar jag är mest nöjd med, skönt att ha en plats för småskit när man är ute och kör.
|
||||||||
|
Saker man gör. Familjemedlemmar är längdmässigt utmanade, hustrun ser inte upp över huven och övningsköraren vill nog ha lite mer överblick. Så då köper man ett liggunderlag på Jula, spraylimmar ihop några lager och täljer fram en form som passar i stolen. Nu kan hela familjen köra Lilla Gul. Väntar bara på att de ska våga göra det också.
|
||||||||
|
Soljäveln skiner ju, så jag tänkte köra en runda. Bilen startade på ett kick efter sin vintervila, men motorn misständer. Det verkar inte vara på någon specifik cylinder, utan allmänt bluddrande. Suck!
Informativ bild på misständande motor:
|
||||||||
|
Hur gammal är soppan (är väl det som åldras fortast, om den gick problemfritt i höstas)?
|
||||||||
|
Re:
Funderade på det också, men soppan är från i höstas och så dåligt borde den väl inte ha blivit över en vinter? Nåväl, får väl ta och börja gräva i rörmokeriet. |
||||||||
|
Re:
Byt soppa innan mek. _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||||||
|
Re:
Tio spänn på soppan här också. Både tvåhjulingarna och skojbilen går dåligt efter vinterförvaring här, samma visa varje vår. Blir alltid bra efter ny bensin. _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Westfield SEiW Zetec 2011 - Lilla Gul - misständer
|
400 besök senaste veckan (9441 totalt) |