| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2026-09-05 Lunda flygfält - Tärningens konbana
|
3 besök senaste veckan (290 totalt) |
|
Hej alla glada rattvridare! Tack för en utomordentligt trevlig dag. Det kommer en essä, fakta och bilder om ett tag. Till dess finns era tider här:
Ha en bra höst! _________________ Christer Tärning |
||||
|
Jag har lagt ut en kort essä, lite fakta och några bilder. Håll till godo!
https://christer.tarning.se/bilsport/konbana.260905.html _________________ Christer Tärning |
||||
|
Stort tack för dagen!
Min son blev extra glad över att ha fått åka NSX
I morse åkte det på "nya" nästan NOS R-däck så nästa gång finns det förutsättningar för mer slalom och mindre drifting/gräsklippning.
Håller med kolja om Lotusen _________________ Emil Daugaard, Tyresö 070-53 41 431 Honda Prelude BA4 4WS -88 "K20 Type-R" |
||||
|
Re:
Din lättnad när sonen meddelade 1.29tiden på näst sista rundan; "Åhh, vad sköönt".
_________________ T 0 N Y J 0 N S S 0 N Grace, Space and Pace. |
||||
|
Re:
Ja då kunde jag ju åka hem
_________________ Emil Daugaard, Tyresö 070-53 41 431 Honda Prelude BA4 4WS -88 "K20 Type-R" |
||||
|
Börjar bli tradition detta. Som vanligt sjukt kul och trevligt.
Jag var på plats en stund. Körde bara några repor då jag var tvungen att avvika lite tidigt pga av andra åtaganden. Dokumenterade lite som hastigast. Några bilder följer nedan.
|
||||
|
Instämmer med flera andra, en kanondag! Tack för arrangemanget,👍
Håller tummarna för uppföljning nästa år. Finns fler bilder på svarta Lotusen tas dessa tacksamt emot. Mvh Johan _________________ Pettersson, Johan Megane 2 rs - såld Nu Lotus Exige S |
||||
![]() |
Eftersnack
|
3 besök senaste veckan (290 totalt) |