Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
"The most fantastic sound in the world"
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (4364 totalt)
Matso

Här sen Dec 2002

Peppe Fröjd skrev:
*huuaa*...

Kan nån hjälpa mig vad man ska säga till sambon när hon kommer in i rummet och man kikar på filmen för 10:ggn...???

"vad kikar du på???"
"-öhh....en bil....."

funkar liksom inte....

Jo man säger: "Älskling, titta på avgaspuffarna till vänster bild, vilken respons!" Hon frågar inte fler gånger....

Matso

Här sen Dec 2002

Filmen det länkas till i första inlägget i denna tråd, är det möjligtvis någon som sparat en kopia av den?

Länken i denna tråd gick till min egen webplats men jag var tvungen att ta bort filmen eftersom webhotelet bad mig fara och flyga efter ett tag (det länkades till den där filmen från 20-30 forum). Nu har jag tyvärr råkat fumla bort min lokala kopia av filmen också.

Ej heller lyckas jag hitta filmeländet på Internet längre.... Jo, den finns på youtube men där är inte ljudet lika bra som på denna 35mb variant.

Hjälp?

Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003

Re:

Matso skrev:
Filmen det länkas till i första inlägget i denna tråd, är det möjligtvis någon som sparat en kopia av den?

Länken i denna tråd gick till min egen webplats men jag var tvungen att ta bort filmen eftersom webhotelet bad mig fara och flyga efter ett tag (det länkades till den där filmen från 20-30 forum). Nu har jag tyvärr råkat fumla bort min lokala kopia av filmen också.

Ej heller lyckas jag hitta filmeländet på Internet längre.... Jo, den finns på youtube men där är inte ljudet lika bra som på denna 35mb variant.

Hjälp?

Vilket av klippen är det det syftas på. Finns ju en hel del 787-klipp att välja på.

Citera
Matso

Här sen Dec 2002

Jag syftar på filmen i det FÖRSTA inlägget i denna tråd! (787b_start-and-rev.mpeg)

Eric Josefsson
Skänninge
Här sen Maj 2003

Re:

Matso skrev:
Jag syftar på filmen i det FÖRSTA inlägget i denna tråd! (787b_start-and-rev.mpeg)

Jo, men det är inte lätt att identifiera en film efter dess namn ty den kan ha laddats upp på nätet med många olika namn.. en youtube-länk så man kan se filmen så är det enkelt att visuellt se om det är rätt film man kanske hittar eller inte.

Citera
Matso

Här sen Dec 2002

Re:

Eric Josefsson skrev:
Matso skrev:

Jo, men det är inte lätt att identifiera en film efter dess namn ty den kan ha laddats upp på nätet med många olika namn.. en youtube-länk så man kan se filmen så är det enkelt att visuellt se om det är rätt film man kanske hittar eller inte.

Det är denna rulle. Ska vara cirka 33-35mb stor i "orginalversion".

http://www.youtube.com/watch?v=9675TKafw3g

Folxam
Eskilstuna
Här sen Feb 2004

jag har den. tänker dock inte lägga upp den på webhotell av förut nämnda anledning

nån som vill distribuera? PMa ...

Ulricehamn
Här sen Sep 2005

Då kan ni fortsättningsvis ladda hem filmen här.

Får tacka Folxam som skickade filmen till mig.

And please, have mercy ;-)

Här sen Dec 2002

Tack tack tack tack....!

Bilder o videos
"The most fantastic sound in the world"
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (4364 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande