| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
"The most fantastic sound in the world"
|
1 besök senaste veckan (4364 totalt) |
Jo man säger: "Älskling, titta på avgaspuffarna till vänster bild, vilken respons!" Hon frågar inte fler gånger.... _________________ Mvh Mathias Södergren |
||||
|
Filmen det länkas till i första inlägget i denna tråd, är det möjligtvis någon som sparat en kopia av den?
Länken i denna tråd gick till min egen webplats men jag var tvungen att ta bort filmen eftersom webhotelet bad mig fara och flyga efter ett tag (det länkades till den där filmen från 20-30 forum). Nu har jag tyvärr råkat fumla bort min lokala kopia av filmen också. Ej heller lyckas jag hitta filmeländet på Internet längre.... Jo, den finns på youtube men där är inte ljudet lika bra som på denna 35mb variant. Hjälp? _________________ Mvh Mathias Södergren |
||||
|
Re:
Vilket av klippen är det det syftas på. Finns ju en hel del 787-klipp att välja på. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Re:
Jo, men det är inte lätt att identifiera en film efter dess namn ty den kan ha laddats upp på nätet med många olika namn.. en youtube-länk så man kan se filmen så är det enkelt att visuellt se om det är rätt film man kanske hittar eller inte.
_________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
|
Re:
Det är denna rulle. Ska vara cirka 33-35mb stor i "orginalversion". http://www.youtube.com/watch?v=9675T _________________ Mvh Mathias Södergren |
||||
|
Då kan ni fortsättningsvis ladda hem filmen här.
Får tacka Folxam som skickade filmen till mig. And please, have mercy ;-) _________________ Michael Claesson |
||||
![]() |
Bilder o videos
"The most fantastic sound in the world"
|
1 besök senaste veckan (4364 totalt) |