Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7815 besök totalt |
Skivor och belägg anländer imorgon torsdag.
Byte av dessa samt bussningar under nästa vecka samt att motorn lyfts ur för vidare transport. Det e nära nu.. ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
...å där sprack allt på ett bräde.
Skivorna var...för stora.. ![]() Ultra Motors hade häcken full i februari så jag skulle återkomma i slutet av månaden för tidsbokning. Just nu känns det inte sååååå kul. ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
Surt att allt sket sig...
![]() Dom där Ultra Motors, utför dom unichip installation/mappning alltså? Låter intressant, ja letar efter en unichip/mappningsfirma i Sthlms trakten... Har dom nån hemsida? _________________ /Fredrik Fröberg |
||||
Såg att dom hade en hemsida (http://www.ultramotors.se/), hittade länken på PSC's länksida...
![]() ![]() Men som ja förstår från deras hemsida utför dom bara mekanisk trimmning..? _________________ /Fredrik Fröberg |
||||
Jaså? gör dom? coolers, får väl kolla med dom. Ska ju köpa oljekylen där nästa vecka... _________________ /Fredrik Fröberg |
||||
Halvt OT, men jag tror att vi delar en beundran för samma penna. Hursomhelst, på min kontorsvägg hänger ett julkort från Sergio Pininfarina. Så fick jag skryta om det också.
![]() Fin bil, coupén, och skön att köra också. ![]() |
||||
Jadu Kraniel, känns nästan som han är en i familjen eller hur...
![]() Ringde till min "Hov-motor-massör" som fortfarande har fullbokat i kalendern.... ![]() Skall återkomma till dom om 2 veckor. Nu kliar det ordentligt... _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
4 st Kumho V70A, K9A fram och K6A bak införskaffade.
Storlek 225/50-16 beställda för att sättas på mina Tacoma, "vinterfälgar". Nu ska det vällä inte skrika så förbenat runt konerna.. ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
Däcken monterade på fälg och är i tryggt förvar hemma..
![]() Nya skivorna och beläggen påmonterade samt att Sellholmsbussningarna sitter där dom ska. Bussningarna gjorde bra mycket mer än jag trodde. Markkontaktkänslan steg en massa pinnhål och bilen lixom skjuter upp/ut mer ur kurvorna! *glädje* Ska bli spännande att prova på lördag. _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
Det ska alltså bli du som ska visa "var skåpet ska stå" tråts att du har en C och inte en Break? :fly: *fattar fortfarande inte vad den smilisen betyder...*
![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Japp...nu kommer det en baguette till smygande som iaf. ser lite ut som en "sportbil".... ![]() Snuvar jag inte bratsen på översta pallplatsen nu, bygger jag om skräpet till folkracebil. ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
|
||||
Aha..."da' blingster" skall rastas...kul!! Fuskar du med R så gör väl jag åxå det.. > ![]() *eller åxå totalförnedrar jag er alla med org.däck* ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
|
||||
Ha det så kul! Såklart är det du som ärver uppgiften att sätta slynglar med lättade småbilar på plats nu, Stenis!
![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
WORD! ![]() |
||||
![]() ![]() ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
Så...nu ska den bytas in mot en Mazda MPS som kommer i april.
Lägger väl upp en ny Bruks/banbilstråd när den landat.. ![]() Tack för 2 kul och trevliga år... ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7815 besök totalt |