Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1414 besök totalt |
dåliga filnamn ger för lång signatur
Hej! Vill bara dela med mig av erfarenheten av ett långt filnamn på signaturbilden. Jag fick felmeddelandet "för lång signatur" när jag la in bilden, vilket gjorde mig lite konfunderad. Men efter att ha funderat lite och tankat upp bilden igen med kortare filnamn så funkade det. ![]() _________________ ![]() Ny kulbil i garaget. ![]() |
||||||||||||
MMm det är ett litet problem det där. Signaturlängden borde egentligen mätas i hur mycket text som syns på skärmen istället.
Jag skulle vilja länka till både mitt rörbygges hemsida, samt till min byggartråd på rejsa. Men det kan jag inte för då blir signaturen för lång. Även om det som syns på skärmen inte blir speciellt långt. Men det kanske är svårt att uppnå detta. _________________ William Ekström |
||||||||||||
Min signatur är rätt lagom lång tycker jag...
ni måste ha filen långt ner i katalogerna för att inte kunna få plats med mer text? Annars löser ni det genom att; regga www.a.nu döpa filen till a.jpg www.a.nu/a.jpg - kan ju inte bli bättre! ![]() EDIT: a.nu var visst upptaget, b.nu är ledigt |
||||||||||||
Smartare vore att inte lägga den under subdomänen www utan endast a.nu/a.jpg ![]() ![]() _________________ ![]() 200sx S13 '93 OGS #202 - Jonas200sx |
||||||||||||
Håller med, vill oxå länka till två saker men de kan ja inte för url taggarna blir för långa... ![]() _________________ /Fredrik Fröberg |
||||||||||||
Men ajabaja, sådär stor signaturbild får du ju inte ha... ![]()
![]() |
||||||||||||
![]() ooops... ändrade signatur av bara farten på alla forum jag är på... Vad är det för någon dönick som har kommit på att det ska finnas regler för signaturer??? ![]() |
||||||||||||
SMART! Så kan man ju göra! Fast jag hade velat se ett årtal på bilen också i rutan. Känner att det är läge framöver för ett Lundabesök. Vill se den på riktigt. På torr asfalt. _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||||||||
Nja, tyckte ju att det räkte så här... Vill man ha mer info, så har jag ju en hemsida ![]() Egentligen skulle det bara stått "firebird sport" där ![]() |
||||||||||||
EVIL! Gå in och ändra i andras citat sådär - är inte det urkundsförfalskning? ![]() ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||||||||||
![]() Ska vi återgå till topic nu? ![]() |
||||||||||||
Mister Jeppson.
I will make you an offer you can't refuse (om du inte ändrar signaturen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Jeppson till vänster. Dönick till höger. ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||||||||
Jeppson, gör en knapp där det står "Klicka inte här" Länka sedan bilden till din hemsida!
![]() ![]() ![]() Du kommer aldrig ha så höga besökssiffror som då.. ![]() Fast det faller på att din bila ska finnas synlig på bilden.. Det är troligen motivet på bilden som drar ned besöksiffrorna.. ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||||||||||
It's mister Jeppsson! ![]() Jag ska bara hitta den gamla bilden först..... ![]() Men jag lovar att byta så fort som möjligt, iaf innan mars är slut ![]() Anton: smart... ![]() |
||||||||||||
Alltså, det där var faktiskt under bältet... ![]() Fast det var ganska roligt ![]() Jag får alltså behålla signaturen mot att texten står kvar? ![]() |
||||||||||||
Inget ![]() Anders, numera offentligt förnedrad ![]() Så... då var den saken ur världen... ![]() EDIT: förresten... du missar ju med piskan.. Jeppsson fortfarande till vänster, dönick till höger ![]() ![]() |
||||||||||||
Bah, det var väl det jag misstänkte, en svängarwannabee... > ![]() Vi måste vara på vår vakt mot infiltration från rivstartsraggare. ![]()
Det tror jag knappast... Här ska sättas åt... ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||
nu blev jag ju av med min fina text under avataren..
betyder det att jag måste lägga upp min bildsignatur igen för att få tillbaka den? ![]() ![]() |
||||||||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1414 besök totalt |