Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1457 besök totalt |
Megabusa på ringen
Detta måste väl vara den bästa fart/ljudupplevelsen man kan ha på ringen. http://www.mymegabusa.com/Video/Mega _________________ Micke Aspving |
||
Den där ringen blir mer och mer intressant
![]() -Arggh, jag tror jag blivit rejsa-biten! ![]() _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
![]() ![]() ![]() skulle inte ha något emot en westfield... med haya motor ![]() men jag tyckte inte den varvade så brutalt som man hör på hojjar... fast det kan ha med att den är instängd att göra... ![]() iaf ballt med hojj motor i lätta bilar ![]() _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
Det där varvet väcker trevliga minnen till liv, från höstens resa till Ringen med Lådbilen!
![]() Det är ett härligt ljud i den där maskinen!!! ![]() ![]() Synd bara att det var så mycket trafik under det där varvet! ![]() BTG-tempot på filmen är c:a 8:20-8:22. Bilen är nog kapabel till tider runt eller tom strax under 8 min BTG under ett fritt varv. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Håller med - kameramannen är topp. Däremot tycker jag själva körningen är sisådär om man skall vara lite kritiskt. Någon som vet hur många hästar en sådan där tingest har? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1457 besök totalt |