| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Megabusa på ringen
|
1459 besök totalt |
|
Megabusa på ringen
Detta måste väl vara den bästa fart/ljudupplevelsen man kan ha på ringen. http://www.mymegabusa.com/Video/Mega _________________ Micke Aspving |
||
|
Den där ringen blir mer och mer intressant
, och jag som av princip inte gärna lämnar Sverige börjar vackla beträffande mina principer. Kanske skulle åka ner bara för att kolla till att börja med?
-Arggh, jag tror jag blivit rejsa-biten!
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
skulle inte ha något emot en westfield... med haya motor
men jag tyckte inte den varvade så brutalt som man hör på hojjar... fast det kan ha med att den är instängd att göra...
iaf ballt med hojj motor i lätta bilar
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
|
Det där varvet väcker trevliga minnen till liv, från höstens resa till Ringen med Lådbilen!
Det är ett härligt ljud i den där maskinen!!!
Synd bara att det var så mycket trafik under det där varvet!
BTG-tempot på filmen är c:a 8:20-8:22. Bilen är nog kapabel till tider runt eller tom strax under 8 min BTG under ett fritt varv. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||
Håller med - kameramannen är topp. Däremot tycker jag själva körningen är sisådär om man skall vara lite kritiskt. Någon som vet hur många hästar en sådan där tingest har? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||
![]() |
Nürburgring
Megabusa på ringen
|
1459 besök totalt |