Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1166 besök totalt |
hmmm... det var det jag tänkte också... klurigt det där... har rejsa.nu någon egen ftp? MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||||
Det där överlämnar jag till Magnus, han besvarar nog mer än gärna den frågan, kanske kan hjälpa dig med att få upp filmen oxå! ![]() _________________ Nils Erixon |
||||
Tack Magnus för svar... det e ju inte livsviktigt eller så att den kommer upp... tänkte bara att det vore kul eftersom man ibland ser att vissa frågar efter video från svenska banor (onboard)... MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||||
Hur stor fil är filmen?! om några dagar då ajg fått igång min ya server kan jag kanske tillhanda hålla lite plats.
|
||||
Re: Hur laddar man upp film?
Du kan ju surfa! Då kan det finnas en liten möjlighet att du själv kan lägga upp filmen. om du exempelvis har Telia som leverantör av internetkonto=det du surfar med så får man såvitt jag vet 5 st gratis hemsidor på 10 Mb/styck. Jag vet ett flertal människor som jag påpekat detta för, de har kollat papperna de fått av sin internetleverantör och blivit mäkta förvånade. ![]() Med andra ord, är du osäker så kolla dina papper. Du kan eventuellt bli positivt överraskad! _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||
Är den av allmänt intresse så brukar Bo på Sportbilen.se kunna lägga upp den dessutom får du i regel ett gratiskonto en tid på samma sida
![]() Annars om du har många filmer att dela med dig av så kan du kanske få konto på racemovie.mine.nu om du är snäll ![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
varför inte skaffa ett spraykonto? De har väl 50 mb gratis...
det är rätt smidigt och funkar bra om man vill visa bilder, filmer osv.. sa jag att det var gratis? ![]() |
||||
Jag har en server som står annars där jag gärna lägger upp egeninspelat material som jag tycker är intressant...
![]() Dvs, hemvideos med racing är klockrent. ![]() Skicka PM om det är intressant så kirrar vi detaljerna. _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1166 besök totalt |