Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Hur laddar man upp film?
1166 besök totalt
A Eklöw
Sthlm
Här sen Jan 2004

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Hur laddar man upp film?

Tjenare!

Jag har en film från Anderstorp som kanske skulle kunna vara av intresse för någon här, frågan är bara hur man laddar upp den?

MVH / Alexander Eklöw

Sthlm
Här sen Jan 2004

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Re: Hur laddar man upp film?

dubbelpost

Uppsala
Här sen Feb 2004

Är osäker på det där själv men tror inte att det går att ladda upp film via rejsa utan du får då lägga den på en ftp-server om den inte redan finns på nätet, då är det bara att klippa och klistra länken..

Sthlm
Här sen Jan 2004

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
kartingman skrev:
Är osäker på det där själv men tror inte att det går att ladda upp film via rejsa utan du får då lägga den på en ftp-server om den inte redan finns på nätet, då är det bara att klippa och klistra länken..

hmmm... det var det jag tänkte också... klurigt det där... har rejsa.nu någon egen ftp?

MVH / Alexander Eklöw

Uppsala
Här sen Feb 2004

Alex Eklöw skrev:
kartingman skrev:

hmmm... det var det jag tänkte också... klurigt det där... har rejsa.nu någon egen ftp?

MVH / Alexander Eklöw

Det där överlämnar jag till Magnus, han besvarar nog mer än gärna den frågan, kanske kan hjälpa dig med att få upp filmen oxå!

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Nej tyvärr. Filmer kan sänka servern o hela Rejsa prestandamässigt om många laddar ner. Finns det någon annan som kan lägga upp den här filmen?

Sthlm
Här sen Jan 2004

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Nej tyvärr. Filmer kan sänka servern o hela Rejsa prestandamässigt om många laddar ner. Finns det någon annan som kan lägga upp den här filmen?

Tack Magnus för svar... det e ju inte livsviktigt eller så att den kommer upp... tänkte bara att det vore kul eftersom man ibland ser att vissa frågar efter video från svenska banor (onboard)...

MVH / Alexander Eklöw

Karlskrona
Här sen Feb 2004

Hur stor fil är filmen?! om några dagar då ajg fått igång min ya server kan jag kanske tillhanda hålla lite plats.

Citera
combat
Göteborg/Partille
Här sen Nov 2003

Re: Hur laddar man upp film?

Alex Eklöw skrev:
Tjenare!

Jag har en film från Anderstorp som kanske skulle kunna vara av intresse för någon här, frågan är bara hur man laddar upp den?

MVH / Alexander Eklöw

Du kan ju surfa!

Då kan det finnas en liten möjlighet att du själv kan lägga upp filmen.

om du exempelvis har Telia som leverantör av internetkonto=det du surfar med så får man såvitt jag vet 5 st gratis hemsidor på 10 Mb/styck.

Jag vet ett flertal människor som jag påpekat detta för, de har kollat papperna de fått av sin internetleverantör och blivit mäkta förvånade.

Med andra ord, är du osäker så kolla dina papper. Du kan eventuellt bli positivt överraskad!

Citera
Johan Mähler
Sollefteå
Här sen Mar 2004

Är den av allmänt intresse så brukar Bo på Sportbilen.se kunna lägga upp den dessutom får du i regel ett gratiskonto en tid på samma sida
Annars om du har många filmer att dela med dig av så kan du kanske få konto på racemovie.mine.nu om du är snäll

And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

varför inte skaffa ett spraykonto? De har väl 50 mb gratis...

det är rätt smidigt och funkar bra om man vill visa bilder, filmer osv..

sa jag att det var gratis?
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

Jag har en server som står annars där jag gärna lägger upp egeninspelat material som jag tycker är intressant...

Dvs, hemvideos med racing är klockrent.
Skicka PM om det är intressant så kirrar vi detaljerna.

BMW 330i -05
Citera
Foruminfo/frågor
Hur laddar man upp film?
1166 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande