| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Åldersfördelningen här på Rejsa
|
1 besök senaste veckan (11963 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Du är av samma årsmodell som min bil
Själv är jag född 86.. 18 år _________________ Daniel Gustafsson
|
|
-74. Samma år som 2002 turbo. :-)
Ingen ålderskris i sikte, håller fortfarande på som jag alltid gjort (dvs köper gammal BMW, kör musten ur den och ställer undan den och köper en annan...) på gott och ont. _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
Skönt! Då är jag inte ensam om att tillhöra De Utvalda. Vore förresten intressant att se samma statistik över åldersfördelningen i bilparken, som jämförelse. Ursprungsland/tillverkningsland skulle man också kunna köra på bilarna. (även om jag kan gissa mig till vilka som hamnar i topp) _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
|
Lite taskig avrundning för de 7 som klickat i att de är över 53 och fått resultatet att de är 0% av alla här på Rejsa
Hursomhelst så var det klart kul o se lite hur åldersfördelningen ser ut! _________________ Magnus Thomé
|
|
ålder är ju något som förändras ständigt, hade det inte varit bättre med födelseår för att få en beständigare undersökning?
/Erik Alltid lätt att sitta och vara efterklock när man inte själv är inblandad i startandet av något
_________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
Just nu är ni 1% iaf _________________ Magnus Thomé
|
|
Tidig -77a (februari). Inga större tecken på kriser än så länge, ser tydligen yngre ut än jag är späd yngling....
-77 var även året då den sista riktigt snygga Opeln tillverkades, Rekord D/Commodore B! _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
|
Huruvida åldern faktiskt spelar någon roll ska jag låta vara osagt...
Hursomhelst, för oss som är tillräckligt gamla (mossiga) för att minnas Hylands Hörna på TV, ett bekant citat på bokstaven Å ur Hylands Hörnas ABC-bok från 1966.
|
|
Tja, så gammal att forumägaren får hjälpa en igång en senil gubbe med rejsainloggnigen efter ett simpelt bredsladdsleverantörsbyte.
Eller mera precist uttryckt: Född ett år innan: Joakim Bonnier som förste svensk vann ett GP-loppi F1 VM. Saab kom 12:a på LeMans med en Saab 93 1958 alltså, för den som inte är belastad med onödigt vetande i svensk racinghistoria. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
![]() |
Allmänt banåkaforum
Åldersfördelningen här på Rejsa
|
1 besök senaste veckan (11963 totalt) |