Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (11878 totalt) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Du är av samma årsmodell som min bil ![]() Själv är jag född 86.. 18 år _________________ ![]() |
-74. Samma år som 2002 turbo. :-)
Ingen ålderskris i sikte, håller fortfarande på som jag alltid gjort (dvs köper gammal BMW, kör musten ur den och ställer undan den och köper en annan...) på gott och ont. _________________ Daniel Sundström Nissan Skyline GT-R R33 -95 Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94 Eagle Talon TSi AWD G1B Aprilia RSV Mille R -02 |
Skönt! Då är jag inte ensam om att tillhöra De Utvalda. Vore förresten intressant att se samma statistik över åldersfördelningen i bilparken, som jämförelse. Ursprungsland/tillverkningsland skulle man också kunna köra på bilarna. (även om jag kan gissa mig till vilka som hamnar i topp) _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
Lite taskig avrundning för de 7 som klickat i att de är över 53 och fått resultatet att de är 0% av alla här på Rejsa
![]() Hursomhelst så var det klart kul o se lite hur åldersfördelningen ser ut! ![]() _________________ ![]() |
ålder är ju något som förändras ständigt, hade det inte varit bättre med födelseår för att få en beständigare undersökning?
/Erik Alltid lätt att sitta och vara efterklock när man inte själv är inblandad i startandet av något ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
Just nu är ni 1% iaf ![]() ![]() _________________ ![]() |
Tidig -77a (februari). Inga större tecken på kriser än så länge, ser tydligen yngre ut än jag är späd yngling....
-77 var även året då den sista riktigt snygga Opeln tillverkades, Rekord D/Commodore B! _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
Huruvida åldern faktiskt spelar någon roll ska jag låta vara osagt...
![]() Hursomhelst, för oss som är tillräckligt gamla (mossiga) för att minnas Hylands Hörna på TV, ett bekant citat på bokstaven Å ur Hylands Hörnas ABC-bok från 1966.
|
Tja, så gammal att forumägaren får hjälpa en igång en senil gubbe med rejsainloggnigen efter ett simpelt bredsladdsleverantörsbyte.
![]() Eller mera precist uttryckt: Född ett år innan: Joakim Bonnier som förste svensk vann ett GP-loppi F1 VM. Saab kom 12:a på LeMans med en Saab 93 1958 alltså, för den som inte är belastad med onödigt vetande i svensk racinghistoria. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (11878 totalt) |