Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7051 besök totalt |
Tack för komplimangen. Som jag minns det försvann du som en avlöning i det ihärdiga regnet.
Jag tror att vi sågs som hastigast på Knutstorp den 8/8. Stämmer det att det var er M3:a som hade ett litet oljeläckage så ni ville inte köra med den på banan? om jag är nöjd med min bil? Varje gång jag tar ut den på bana blir jag alltmer nöjd. Helt underbar bil, saknar ord ![]() ![]() ![]() Jag har köpt på mig två uppsättningar 15" fälgar ifall jag skulle behöva andra däck. Så här glad är jag för min bil ![]() och så här mycket ler jag när jag har kört på bana med den ![]() Hälsningar Peter _________________ Peter Svensson |
||
Ja det stämmer ang Knutan..har hämtat min 3:e M3 E30 nu åxå.. ![]() ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
Låter som ett klokt val.
Är den standard eller har den blivit uppdaterad? Det verkar som om man har kommit in i något slags sjukdomstillstånd. Har hört flera som har haft mer än en M3:a Man får alltså svåra återfall och måste helt enkelt äga en. Enda boten mot det är antagligen att skaffa sig en. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Svensson |
||
Detta är nu min 3:e M3 E30....det går visst inte att slita sej från dessa
Intagen till Sverige -88 av Köhler Racing Diamantsvart Motor: 8600 mil Större luftburk Evo2 GreenCotton filter Portad topp,andra kammar,ändrat spjällhus + lite till (allt utfört av Köhler Racing) effekt: tillräckligt Chassi: BMW Grupp-N camberplattor BMW Grupp-N chassi, fjädrar, stötdämpare BMW Grupp-N Bussningar Fälgar: 2 uppsättningar 15 & 16"BBS + en uppsättning med R-däck 16" Övrigt: Evo 2 Front Evo 2 vinge bak Evo 2 Luftintag till bromsar Annan utväxling i bakaxel (okänd än) mm. _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
Börjar bli hög tid att lägga in lite bilder på vinterns arbete.
Bilen har fått styrväxel från en Z3:a. Ger c:a 3 rattvarv Kylning till frambromsarna. Excentriska powerflexbussningar fram. I höstas fick den r-däck. ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Svensson |
||
Vilken firma i Usa har du köpt dom av ?
Har du någon adress till deras hemsida? Vilken prisklass hamnade dom i hemma? _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||
www.bimmerworld.com
Ska kolla upp hur mycket det slutade på. _________________ Peter Svensson |
||
Det blev en sån här istället.
Kunde inte motstå, fast jag kommer antagligen att ångra mig. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Peter Svensson |
||
Re:
Det är ju också en skitkul bil! _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 7051 besök totalt |