Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
bil i no limit
1428 besök totalt
Joel
Linköping
Här sen Dec 2004

Trådstartare
bil i no limit

Nu får jag skämmas, men jag vet inte vad det är för bilar som dom tränar med i No Limit. alltså de krämblåa-bilarna.. de använder även en privat och parkerar utanför kåken i en scen.

går inte att hitta info ngnstns.

vad är det för ngt?

Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Menar du racingbilarna av "Le Mans typ"? De vet jag inte riktigt. Men gatbilen en utav de kör är en Pagani Zonda En annan kör en Cobra om jag minns rätt, ett tag sedan jag såg den filmen nu.

Göteborg
Här sen Nov 2002

Vad är No Limit?

BMW 330i -05
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003

MaZ skrev:
Vad är No Limit?

En fransk bilfilm @ la Le Mans - typ

And ersJepp sson
Lund
Här sen Feb 2003

MaZ skrev:
Vad är No Limit?

ja... just det...

börjar känna mig gammal... lika gammal som Maz
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

KristianAE86 skrev:
MaZ skrev:
Vad är No Limit?

En fransk bilfilm @ la Le Mans - typ

Som är aningen Peugeot sponsrat Ganska så ok rulle faktiskt. Den har sina stunder

ring knutstorp
Här sen Jan 2003

jag har ändå inte sett den ännu

Johan Söderberg
Uppsala
Här sen Okt 2003

Åh, den filmen är ju... eh, rätt rutten. Eller ja, man får ta den för vad den är, en filmatisering av en gammal fransk racingserie (gick i Buster en sväng också har jag för mig). Rätt snyggt foto och lite skönt överspel av skådisarna i och för sig... Den heter Michel Vaillant i original, har även sett att den gått under namnet Need For Speed. Producerad av Luc Besson för övrigt.

Är det möjligtvis den här bilen du tänker på? http://www.mcarsweb.com/vaillante/granddefi.htm Snygg bil och fin lösning med Golflysena.

I tävlingen kör Michel Vaillante en blå Lola B98/10 med Juddmotor och Leaderstallet en Panoz LMP1 med Elanmotor. Ingen Peugeot där inte men det hindrar ju inte att det står på bilen.

Apropå det så ser det ut som att Peugeot är på väg tillbaks till Le Mans på riktigt nästa år men det är en annan historia...

Mölndal
Här sen Feb 2004

Johan Söderberg skrev:

I tävlingen kör Michel Vaillante en blå Lola B98/10 med Juddmotor och Leaderstallet en Panoz LMP1 med Elanmotor. Ingen Peugeot där inte men det hindrar ju inte att det står på bilen.

Apropå det så ser det ut som att Peugeot är på väg tillbaks till Le Mans på riktigt nästa år men det är en annan historia...

De kör ju även rally i filmen...och då kör de en Pugg 206:a som är döpt till Valliant.

nyköping
Här sen Jun 2004

Tack Johan Söderberg!

Det var just den jag letade efter
inte så vanlig kanske...

edit: hoppsan var tydligen brorsan som var inloggad... jag, Joel, skrev ovanstående.

bil i no limit
1428 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande