Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1428 besök totalt |
bil i no limit
Nu får jag skämmas, men jag vet inte vad det är för bilar som dom tränar med i No Limit. alltså de krämblåa-bilarna.. de använder även en privat och parkerar utanför kåken i en scen. går inte att hitta info ngnstns. vad är det för ngt? _________________ Joel Nilson nu:CBR 900 RR då: Alfa 166 3.0, Fiat Coupé 20vt, Pug 205 1.9 gti, Pug 205 gti mi16, VW golf 1 gl, Alfa 164 3.0, Pug 205 1.9 gti, VW Golf 1 gl |
||
ja... just det... ![]() börjar känna mig gammal... lika gammal som Maz ![]() ![]() |
||
Åh, den filmen är ju... eh, rätt rutten. Eller ja, man får ta den för vad den är, en filmatisering av en gammal fransk racingserie (gick i Buster en sväng också har jag för mig). Rätt snyggt foto och lite skönt överspel av skådisarna i och för sig... Den heter Michel Vaillant i original, har även sett att den gått under namnet Need For Speed. Producerad av Luc Besson för övrigt.
Är det möjligtvis den här bilen du tänker på? http://www.mcarsweb.com/vaillante/gr I tävlingen kör Michel Vaillante en blå Lola B98/10 med Juddmotor och Leaderstallet en Panoz LMP1 med Elanmotor. Ingen Peugeot där inte men det hindrar ju inte att det står på bilen. ![]() Apropå det så ser det ut som att Peugeot är på väg tillbaks till Le Mans på riktigt nästa år men det är en annan historia... _________________ 911SC -82 |
||
De kör ju även rally i filmen...och då kör de en Pugg 206:a som är döpt till Valliant. _________________ Rachid Rachid |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1428 besök totalt |