Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Volkswagen Racing / Stötdämparexperten
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (2950 totalt)
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Magnus Thomé skrev:
Misstag får man leva med länge....

Ja akta dig Magnus, du är påväg in i den hårda, manliga, Långloppsvärlden! Här tas inga fångar, så gör man bort sig får man bita ihop och smida planer för att ge igen...tydligen.

Du kanske ska vara lite mindre elak Fredrik...Peter kanske ser till att ta med mer än lacken från sitt tjänstefordon till rejsbilen... :attentn2:
Hahaha

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AL skrev:
Magnus Thomé skrev:

Ja akta dig Magnus, du är påväg in i den hårda, manliga, Långloppsvärlden! Här tas inga fångar, så gör man bort sig får man bita ihop och smida planer för att ge igen...tydligen.

Du kanske ska vara lite mindre elak Fredrik...Peter kanske ser till att ta med mer än lacken från sitt tjänstefordon till rejsbilen... :attentn2:
Hahaha

Jo en målsökande robot vore en annorlunda extra-utrustning på en race-bil..... finns dom i kevlar ?, så ni kan hålla ner vikten i alla fall ?

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AL skrev:
Magnus Thomé skrev:

Hahaha

Även er andra förare (som jag kommer släppa nyheten om på Måndag) är ju inte känd som någon klen och feg chaufför.....
(men den nyheten kommer nog som en stor överaskning för halva gänget som finns här ) men nog om det... det släpps på måndag som sagt.

FredrikB
Olofström
Här sen Feb 2003

Fredrik - SLC skrev:

Även er andra förare (som jag kommer släppa nyheten om på Måndag) är ju inte känd som någon klen och feg chaufför.....
(men den nyheten kommer nog som en stor överaskning för halva gänget som finns här ) men nog om det... det släpps på måndag som sagt.

Kan de vara P*****

Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Nä, han är ju inte direkt känd för att vika undan om man säger så...
Tror det kalla "ERFARENHET"... Nu är det .

PS Tror faktiskt vissa delar i en del av robotarna på Gripen är just i ngn form av komposit... Får fråga Peter helt enkelt.

OT
Hans, Peters, förra "tjänstefordon" hade ju en "sju in i h-vetes" motor.
Den tankade man ca 7 kubikmeter fotogen i och höll man fullt slutade den inte acca föränn tanken var tom...vilket tog ca 8 minuter...

Fråga:
"Toppfart?"
Svar:
"Hur mkt soppa kan man ta med?"

Nu kommer han dock få nöjja sig med att bromsa vid de hastigheter han normalt lyfter vid. Annars

ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

Lennart Mäkinen skrev:
Magnus Thomé skrev:
Då är det bara konverteringen av Thomas bil till bakhjulsdrift kvar då...
Jag har en Ford 9-tummare i garaget som vi kan använda. Tigersåg finns nog också om jag letar en stund så vi kan få till en "kardanspringa".

Jag är inte så säker på att jag vågar visa mig på några träffar framöver,
för då kommer ni väl sättandes med såg å tejp...... bäst att
eller försöka hålla folk borta från bilen....
Synd att jag är sådan på banan annars hade jag kunnat ifrån er......

Allmänt banåkaforum
Volkswagen Racing / Stötdämparexperten
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (2950 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande