Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2950 totalt) |
Ja akta dig Magnus, du är påväg in i den hårda, manliga, Långloppsvärlden! ![]() ![]() Du kanske ska vara lite mindre elak Fredrik...Peter kanske ser till att ta med mer än lacken från sitt tjänstefordon till rejsbilen... :attentn2: ![]() ![]() Hahaha |
||||
Jo en målsökande robot vore en annorlunda extra-utrustning på en race-bil..... finns dom i kevlar ?, så ni kan hålla ner vikten i alla fall ? ![]() ![]() |
||||
Även er andra förare (som jag kommer släppa nyheten om på Måndag) är ju inte känd som någon klen och feg chaufför..... ![]() (men den nyheten kommer nog som en stor överaskning för halva gänget som finns här ![]() |
||||
Kan de vara P***** ![]() _________________ Fredrik Björkman Clio V6 9-3SC Aero |
||||
Nä, han är ju inte direkt känd för att vika undan om man säger så...
![]() Tror det kalla "ERFARENHET"... Nu är det ![]() PS Tror faktiskt vissa delar i en del av robotarna på Gripen är just i ngn form av komposit... Får fråga Peter helt enkelt. OT Hans, Peters, förra "tjänstefordon" hade ju en "sju in i h-vetes" motor. Den tankade man ca 7 kubikmeter fotogen i och höll man fullt slutade den inte acca föränn tanken var tom...vilket tog ca 8 minuter... Fråga: "Toppfart?" Svar: "Hur mkt soppa kan man ta med?" ![]() Nu kommer han dock få nöjja sig med att bromsa vid de hastigheter han normalt lyfter vid. Annars ![]() ![]() |
||||
Jag är inte så säker på att jag vågar visa mig på några träffar framöver, för då kommer ni väl sättandes med såg å tejp...... bäst att ![]() eller försöka ![]() ![]() Synd att jag är sådan ![]() ![]() _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 1 besök senaste veckan (2950 totalt) |