Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
953 besök totalt |
2005-08-21 Lazzat RS Bromma flygfält
Här finns det mer info angående detta evenemang. Hoppas att det kommer lite folk som gillar att svänga, tänkte själv försöka mig på årspremiär för svängandet med M3:an. http://www.lazzat.se/parts/MeetPage_ _________________ Jonas Edling |
||
Re: 2005-08-21 Lazzat RS Bromma flygfält
Vilka härifrån som ska köra? Funderar på att åka och kanske köra ![]() _________________ Mvh / Daniel Ene |
||
Kom och kör, kom och kör!!!
![]() Här är några bildfrestare från tidigare Lazzat-RS på Bromma. ![]() ![]() ![]() Jag kommer med ShoppingClion för att ratta lite i frökenklassen. ![]() ![]() |
||
Jag kommer som vanligt. Tror att jag tar Porschen denna gången...
Hoppas på en snabb bana denna gången! ![]() |
||
Ser lite för brutalt ut för min lilla original-Ibiza.. ![]() ![]() ![]() Finns det banskisser eller liknande så man kan få ett hum om hur pass snabb banan blir? Är lite rädd om materialet eftersom bilen används på daglig basis.. _________________ Mvh / Daniel Ene |
||
Ang materialet så är det inga problem. Sliter mest däck och ev kan man få något märke i lacken om man plockar en kon lite hårt. Konmärken brukar dock kunna gå att polera bort.
Jag kommer iaf och kör med Renaulten. Denna gång iförd r-däck. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
Banan ser olika ut från gång till gång. För att få lite variation. Som Andreas skriver, tror inte att du behöver vara rädd för att förstöra bilen. Man behöver ju inte ta i för kung och fosterland. Med Clion åker jag bara på ettan och tvåan, så det går kanske 80-90 som värst... Jag har kört slalom med vår bruksClio i flera år. Den är i stort helt original. Den tar Lena till och från jobbet och på shoppingrundor dagligen året runt och dubblerar som min slalom och banträffsbil. Det funkar alldeles utmärkt. ![]() |
||
|
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
953 besök totalt |