| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
10 Minuter kvar , till f1 racet asså...
|
1, 2 >> 2590 besök totalt |
|
Sitter här med RTL och www.f1.com ... det är ju sk*tbra Ser ut att kunna bli ett riktigt spännande race med regn och framförallt Webber på tredje startrutan |
||
|
|
||
|
Starten är skjuten på minst 10 minuter
|
||
|
Starten har gått men dom åker på ett led efter Safetycar ..... Man ser att Mayländer tar i vad han kan med mercan... fast F1orna cruisar lugnt efter
|
||
|
Webber satte snabbaste varvtid på varv2.... efter safetycar förståss
så det är fortfarande ett led... panis åkt in och tankat och kom 4 från slutet...
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Firman i Jordanen tappar framhjulet mitt på rakan och kan inte bromsa och kör rakt in i Toyotan av Panis
|
||
|
I samma kurva som Pizzonia och Montoya åkte av varvet före.... jäklar vad snabb han var funkis att hoppa upp på barriären när schumi kom...
|
||
|
Klart spännande race när man inte ens vet efter rödflaggan vem som egentligen vann. Tydligen var det Kimi
Det hade varit mycket roligare med en Jordan högst upp.
Hur folk kan applådera när folk kör av begriper jag inte, men det hördes på TV när M.S. vinglade av banan. Lite väl många pacecar-situationer för min smak, men det var väl inte så mycket att välja på. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
Re: 10 Minuter kvar , till f1 racet asså...
Tittade på Nascar på Eurosport istället ---- mycket roligare
_________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||
|
Snacka om händelsefyllt race... fast min rapportering dog samtidigt som Telias ADSL förbindelse..
|
||
|
Ett minst sagt händelserikt lopp!
Räikkonen har ju verkligen visat vad han går för!
Mc Laren, Ferrari och Jordan turades om att ligga i ledning under loppet. Även Renault, Williams och faktiskt Jaguar(!) hängde ju med hyffsat i toppen. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||
|
jo kimi van tydligen, har inte en susning hur f*n dom tänkte när webber krasha... för det skrotades 2 till bilar bara av delarna på banan...
sen va det ju kul att kimi vann, tror han kan vinna eller iaf komma top 3 iår... sen va det ju kul att "blötbane experten" som dom kallar honom, dvs stor shumi.... åkte av med vatten planing...
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 2590 besök totalt |