| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Film: Kiesa's Skyline R34 - med lågt laddtryck
|
1847 besök totalt |
|
http://rapidshare.de/files/5988144/R ca 700 hk denna kvällen på Sturup Raceway i Augusti _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
rapidshare e mkt bra ---- om man vet hur de funkar
men han jag brukar lägga upp hos e inte tillgänglig... men jag kommer byta server så fort det går. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
För mig funkar det inget vidare heller när jag gör precis som du säger. Dock funkade det kanon på den andra filmen som Kristian la ut på Krille_hlm på anderstorp. Men jag är ju ingen hacker heller direkt.
_________________ Peter Karlsson |
||||
testa igen . Rapidchare har ett "lås" på filerna som gör att när de laddats ner så & så många ggr så låses de en timme eller så. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Håller med. Men jag var där och såg det live . Bilen gick rätt fort kan jag säga, plus att killen kunde hantera hästkrafterna |
||||
Man får ju verkligen hoppas killen kan hantera en 700hk Skyline, då han har som jobb att köra Formel 1 bil!
_________________ Martin Söderlind |
||||
Men Petter måste ju börjat dopa sig när han var en liten grabb, säkert uppväxt på Ahlgrens bilar
Petter, jag har sagt det innan... du är grym
/Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Det var ju rätt kul att se för R34an gick som ett spjut på rakorna, så Petter fick ta igen allt han kunde i kurvorna (som det ju finns många av på Sturup). Tror knappast det hade gått att hålla undan på någon annan bana. _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||||
|
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
1847 besök totalt |