Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Film: Kiesa's Skyline R34 - med lågt laddtryck
1847 besök totalt
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Trådstartare

http://rapidshare.de/files/5988144/R34-GT-R.mpg.html

ca 700 hk denna kvällen på Sturup Raceway i Augusti

Turbo²

Här sen Jan 2003

lägg filmerna på något bättre ställe,, jag kan inte få ner dom , bara massa reklam och ursäkter innan man kommer fram till en länk som inte funkar

ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Turbo² skrev:
lägg filmerna på något bättre ställe,, jag kan inte få ner dom , bara massa reklam och ursäkter innan man kommer fram till en länk som inte funkar

rapidshare e mkt bra ---- om man vet hur de funkar

men han jag brukar lägga upp hos e inte tillgänglig... men jag kommer byta server så fort det går.

Mange S

Här sen Feb 2005

Tryck bara på download free och sen vänta på timern som räknar ner innan du kan ladda ner filen. Busenkelt
Citera
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003

Mange S skrev:
Tryck bara på download free och sen vänta på timern som räknar ner innan du kan ladda ner filen. Busenkelt

För mig funkar det inget vidare heller när jag gör precis som du säger. Dock funkade det kanon på den andra filmen som Kristian la ut på Krille_hlm på anderstorp. Men jag är ju ingen hacker heller direkt.

ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Trådstartare
Barbapappa skrev:
Mange S skrev:

För mig funkar det inget vidare heller när jag gör precis som du säger. Dock funkade det kanon på den andra filmen som Kristian la ut på Krille_hlm på anderstorp. Men jag är ju ingen hacker heller direkt.

testa igen . Rapidchare har ett "lås" på filerna som gör att när de laddats ner så & så många ggr så låses de en timme eller så.

K

Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Turbo² skrev:

Håller med.

Men jag var där och såg det live . Bilen gick rätt fort kan jag säga, plus att killen kunde hantera hästkrafterna thumbs up .

MartinSoderlind
Förslöv
Här sen Feb 2005

Stacken skrev:
Turbo² skrev:

Håller med.

Men jag var där och såg det live . Bilen gick rätt fort kan jag säga, plus att killen kunde hantera hästkrafterna thumbs up .

Man får ju verkligen hoppas killen kan hantera en 700hk Skyline, då han har som jobb att köra Formel 1 bil!

Trelleborg
Här sen Jun 2005

Någon som märkte att Kiesa (R34an) hade Chassinummer 00001 på bilen

Här sen Jan 2003

nu verkar länken vara helt borttagen från rapidshare då när man får upp direktlänken till filen så hittas den inte när man ska tanka ner den.

ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Trådstartare
filmenhar laddats ner för många ggr på den närmaste timmem - det är därför den har stoppats - vänta ett tag såkommer den upp igen !

porschedriver
Malmö
Här sen Maj 2003

Rätt kul är att R34an knappt hängde från Petter Berger (lockarps go-kart) på Sturup när Petter körde sin nästan helt omodifierade M-coupe.

- There are places were only a racecar can take you -
Citera
Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003

porschedriver skrev:
Rätt kul är att R34an knappt hängde från Petter Berger (lockarps go-kart) på Sturup när Petter körde sin nästan helt omodifierade M-coupe.

Men Petter måste ju börjat dopa sig när han var en liten grabb, säkert uppväxt på Ahlgrens bilar

Petter, jag har sagt det innan... du är grym

/Björn

Porsche 944 TURBO
Citera
porschedriver
Malmö
Här sen Maj 2003

964c2 skrev:
porschedriver skrev:

Men Petter måste ju börjat dopa sig när han var en liten grabb, säkert uppväxt på Ahlgrens bilar

Petter, jag har sagt det innan... du är grym

/Björn

Det var ju rätt kul att se för R34an gick som ett spjut på rakorna, så Petter fick ta igen allt han kunde i kurvorna (som det ju finns många av på Sturup). Tror knappast det hade gått att hålla undan på någon annan bana.

- There are places were only a racecar can take you -
Citera
Kristian Somogyi
Da Nang
Här sen Okt 2004

Det är just det som är så kul med Sturup

Citera
Bilder o videos
1847 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande