| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Såld
|
1600 besök totalt |
|
14700mil Gråmet, manuell, ABS bromsar, ACC/klimatanläggning, airbag förare & passagerare, antisladdsystem, antispinn, Business-CD stereo, elhissar fram och bak, elspeglar, farthållare, fjärrstyrt c-lås, färddator, larm, LM-fälgar, multifunktionsratt (M-ratt), regnsensor, svart skinnklädsel, stolvärme fram, sportstolar, svensksåld, xenonstrålkastare, servad på aukt. BMW-verkstad sen ny. Pris 138 000kr, BVSA Tel: 0708-507278 E-post: makinen@chello.se
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
|
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||
Köp min 520i Touring -02 (170hk motorn).. precis nyservad hos akt.verkstad. Gått ca 7500mil... Hundbur finnes! m.m m.m...
|
||||||
Vill inte ha BMW igen. Det finns så mycket annat som jag aldrig har haft. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Näe jag hade ju tänkt ta pengarna och köpa en "lite" större hundbil... Chevrolet Tahoe... känns inte så lockande att byta rakt av då ju...
|
||||||
|
Ta med hunden och prova bilar
min lilla rottis trivs inte i en M-cuppe eller div Hondor , Accorden passar fint , men finns ingen hundbur som passar i den .
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||||
Funderingen går kring en omega Caravan och sen köpa en till bil för de stunder man vill ha kul bakom ratten. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||
Finns folk som tillverkar hundburar på beställning. Går säkert att få den som är anpassad till Accorden om du själv tar mått.
|
||||||
|
|
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1600 besök totalt |