Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Racingbaren
1323 besök totalt
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Racingbaren

Ikväll är det racingbar på Undici i Stockholm. Någon fler än jag som skall dit?
Kan väl vara ett bra tillfälla att träffas och prata lite motorsport över en öl?

Av Svarta Masken:
Citat:

RACING BAR IKVÄLL MED RBC-PRISUTDELNING

Alla hälsas välkomna till restaurang Undici på Sturegatan 22 ikväll. Prisutdelningen blir ca 19.30, därefter är det full fart fram till 01.00 innan det är dags att dra vidare....

Mellan kl 19-20 är det HAPPY HOUR och då kostar en stor starköl 35:-. Det finns dels en enklare barmeny samt en större meny. Ni som vill sitta i ett sällskap och veta att ni får plats samt äta när ni själva vill, bokar ett bord på tel 08-661 66 17.

Jag har sagt till restaurangchefen att vi blir mellan 50-100 personer under kvällen, men om vi ska slå förra bilsalongens besökarantal för RB, kan det bli upp till 150 stycken.

#24, #64, #88
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Självklart thumbs up

Anders Carlsson
Stenungsund
Här sen Nov 2002

Skulle inte falla mig in att åka 50 mil för att ta en sketen öl och snacka löjlig motorsport. Och inte är jag avundsjuk heller

/Anders C

Täby
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Ingen fler huvudstadsbo som vill hänga på?
Jag kan ta med papper och penna så kan vi diskutera hjulvinklar, eller nåt annat kul...

#24, #64, #88
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AndersY skrev:
Jag kan ta med papper och penna så kan vi diskutera hjulvinklar, eller nåt annat kul...

om det bara blir du och jag härifrån , så kan du ju ändå ta med papper och penna så kan vi ju diskutera husvinklar

Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Fredrik - SLC skrev:
AndersY skrev:

om det bara blir du och jag härifrån , så kan du ju ändå ta med papper och penna så kan vi ju diskutera husvinklar

LOL! (Fast jag tycker det var en RIKTIGT intressant fråga av Fredrik i en annan tråd! thumbs up )

Tyvärr ska jag hålla föredrag på universitetet ikväll ...så ni får reda ut det utan mig.

Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

AL skrev:
Fredrik - SLC skrev:
AndersY skrev:

LOL! (Fast jag tycker det var en RIKTIGT intressant fråga av Fredrik i en annan tråd! thumbs up )

Tyvärr ska jag hålla föredrag på universitetet ikväll ...så ni får reda ut det utan mig.

Visste attt det fanns nån mer än jag..... Var faktiskt på Akropolis och det är klart imponerande speciellt med tanke på att den byggdes av några hundra frivilliga enbart och inga slavar som många andra stora byggnadsverk.... Och med den precisionen och "tänket" bakom. T.ex är trappan som går längs med byggnaden "kurvad" så den ser spikrak ut om man står en bit ifrån och tittar men ställer man en cola burk i ena änden så ser man inte den från andra.... "kurvningen" är exakt samma som jordens kurvning..... å få till det för på den tiden thumbs up

Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Fredrik - SLC skrev:
AL skrev:
Fredrik - SLC skrev:
AndersY skrev:

Visste attt det fanns nån mer än jag..... Var faktiskt på Akropolis och det är klart imponerande speciellt med tanke på att den byggdes av några hundra frivilliga enbart och inga slavar som många andra stora byggnadsverk.... Och med den precisionen och "tänket" bakom. T.ex är trappan som går längs med byggnaden "kurvad" så den ser spikrak ut om man står en bit ifrån och tittar men ställer man en cola burk i ena änden så ser man inte den från andra.... "kurvningen" är exakt samma som jordens kurvning..... å få till det för på den tiden thumbs up

Sånthär är skitballt!!!
Egypterna var ju oxå "ganska" exakta i sina mätmetoder...

Undra när Magnus startar en byggnadstråd för oss...

cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003

Nytt forum Bygga.nu

EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Allmänt banåkaforum
Racingbaren
1323 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande