Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
7274 besök totalt |
S: Banbil/gatbil Camaro SS-71 SÅLD!
För en väns räkning lägger jag ut denna bil till salu: (obs, inga pm till mig eftersom jag inte begriper något alls om jänkebilar) ![]() Motor: ![]() 350 cuin, borrad 0,030" strokad 0,25" = 383 cuin Hydraulkam med rullvippor och Gear drive Portade Musse Pigg toppar med rostfria 2,02/1,60 ventiler, Edelbrock ventilkåpor Headers Modifierad Holley 750 med K&N filter, bränsletrycksregulator MSD tändsystem Solida motorfästen Låda: M20 fyrpetad manuell Center force koppling och sprängkåpa Solida fästen Bakaxel: Diffad 10 bult med 3,42 utväxling Chassie: Bilsteindämpare runt om Kortade tran am big block fjädrar fram, kolfiberfjädrar bak Herb Adams kränghämmare 1,31" fram och 1" bak Bromsar: Wilwood skivor + ok fram Skivor och ok bak från nyare Camaro Bromsservo och huvudcylinder från BMW Wilwood bromsreducering med spak Hjul: 1 sats 8X16 5-ekrade med Yokohama 032 245/45 bak och TOYo R1R 225/50 fram 1 sats 8X16 kryssekerfälgar med gatdäck Yokohama S1Z 245/45 bak och A520 225/45 fram Inredning: ![]() ![]() Ingen ![]() Spaco 6-punktsbälte till föraren och vanligt 3-punkt till passageraren. Brandsläckare Autometermätare Shift light Snap off nav med SWM ratt Laptimer Glasfiberhuv Fuel cell 30 liter 1380kg utan förare Diverse delar medföljer, bland annat en motor i delar och originalinredning. Skattebefriad och besiktning vart annat år. Bes fram till våren 2007. Prisidé 110.000,- Ring till Micke på 073-9928056 eller macaromicke@operamail.com. Bilen finns i Malmö! |
||
Jaså Raggarmicke ska sälja? Har åkt i den där och det gick som... som fan!
![]() och så har jag uppat lite. |
||
![]() Grabbar - den har bladfjädrar!!! Bladfjädrar grabbar! ![]() |
||
![]() ![]() |
||
En underbart maffig bil och som dessutom gått från att vara rakt fram racer (fortfarande original sponsorlack på den) till banracer
![]() Antar att det är alla varv i Clubman de senaste åren som fått Micke att känna att Camaron är lite tung ![]() _________________ /Patrik Rylander |
||
Minns med ett leende när min son Martin fick åka med Micke, Martin pratar om det fortfarande ![]() Sorry för trådkapningen... vill bara säga att bilen är ett seriöst bygge ![]() Men den stora frågan återstår... vad skall Micke bygga nu ![]() ![]() _________________ Magnus Bengtsson |
||
Ny bil
Hej Micke Hoppas nu att nästa bil blir en Seven, och INTE med BMW motor. ![]() ![]() ![]() ![]() / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
![]() |
SÄLJES
![]() |
7274 besök totalt |