| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bilder: Pelle75's Porsche GT3 (del ett)
|
1235 besök totalt |
|
Det blev väldigt många bilder, så jag lägger upp en tråd nu och en lite senare. Tagna en regnig söndag i Halmstad förra helgen.
Lämna gärna en kommentar, det tog några timmar att färdigställa allt. _________________ Conny Norén Kör två bilar. Vilka det är, det varierar.
|
||
|
Riktigt fina bilder
En liten tanke... att blanka nummerskylten har jag förståelse för. Men varför inte ta bilderna med skylten bortmonterad? Det skulle inte störa harmonin i bilderna på samma sätt som en stor vit "blaffa" samt spara dig en del datortid. _________________ /Kristian Elisson |
||
|
Väldigt vackert, både bilen och bilderna menar jag naturligtvis då...
Den röda färgen på bilen lyser verkligen upp mellan höstlöven.
Nästan så att man själv skulle bli lite sugen på att ge sig ut i stövlar och sydväst och prova på lite höstfotografering med bil i centrum under morgondagen.
_________________ Peter Karlsson |
||
|
Favoriten är helt klart pict01158ko.jpg, där den knallröda bilen verkligen lyser upp den gråtrista hösten
|
||
Precis vad jag skulle skiriva! _________________ Patrik Ljunggren |
||
Detta var min första tanke med. I övrigt måste jag säga att bilderna håller mycket hög kvalité, riktigt snygga! _________________ Jesper Brenner Life Isn't about the amount of breaths you take - it's the breathtaking moments that count! |
||
|
Måste säga att det verkligen är snygga bilder. Skönt att se att någon vågar ta bilbilder när det inte är strålande sol och högsommar. Fägerna blir så mycket snyggare om det får vara lite mulet. Sen tycker jag som jag nämde i den andra tråden att du gör dig själv lite av en björntjänst när du har så många bilder. Tycker att det är bättre att välja ut ett par och koncentrera sig på dessa. tex så är bild 5, 6 och 7 väldigt lika varandra, hade räckt med en av dom. Inte för att dom är dåliga utan mer för att man blädrar förbi för att dom ser så lika ut.
Vore lite intressant att veta vad du har använt dig av för kamera och objektiv. Sammanfattningsvis så är det i alla fall fruktansvärt snygga bilder.
_________________ Josef Wahlström Kör: VW Golf GL ---www.attitudemotorclub.com--- |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1235 besök totalt |