Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Bilder: Pelle75's Porsche GT3 (del ett)
1235 besök totalt
Mjolle
Halmstad
Här sen Sep 2004

Trådstartare

Det blev väldigt många bilder, så jag lägger upp en tråd nu och en lite senare.

Tagna en regnig söndag i Halmstad förra helgen.

Lämna gärna en kommentar, det tog några timmar att färdigställa allt.

Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003

fina bilder killen.

ser fram emot denna bilen på isen i vinter.

Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Riktigt fina bilder thumbs up Kul med andra miljöer än de vanliga.

En liten tanke... att blanka nummerskylten har jag förståelse för. Men varför inte ta bilderna med skylten bortmonterad? Det skulle inte störa harmonin i bilderna på samma sätt som en stor vit "blaffa" samt spara dig en del datortid.

Mölndal
Här sen Feb 2003

Väldigt vackert, både bilen och bilderna menar jag naturligtvis då... Den röda färgen på bilen lyser verkligen upp mellan höstlöven.
Nästan så att man själv skulle bli lite sugen på att ge sig ut i stövlar och sydväst och prova på lite höstfotografering med bil i centrum under morgondagen.

Da Nang
Här sen Okt 2004

Favoriten är helt klart pict01158ko.jpg, där den knallröda bilen verkligen lyser upp den gråtrista hösten thumbs up

Citera
RS Patrik
Skåne
Här sen Mar 2004

Kristian Larsson skrev:
Riktigt fina bilder thumbs up Kul med andra miljöer än de vanliga.

En liten tanke... att blanka nummerskylten har jag förståelse för. Men varför inte ta bilderna med skylten bortmonterad? Det skulle inte störa harmonin i bilderna på samma sätt som en stor vit "blaffa" samt spara dig en del datortid.

Precis vad jag skulle skiriva!

Boxholm, Östergötland
Här sen Okt 2004

Kristian Larsson skrev:

Detta var min första tanke med. I övrigt måste jag säga att bilderna håller mycket hög kvalité, riktigt snygga!

Josef
Finspång
Här sen Jun 2004

Måste säga att det verkligen är snygga bilder. Skönt att se att någon vågar ta bilbilder när det inte är strålande sol och högsommar. Fägerna blir så mycket snyggare om det får vara lite mulet. Sen tycker jag som jag nämde i den andra tråden att du gör dig själv lite av en björntjänst när du har så många bilder. Tycker att det är bättre att välja ut ett par och koncentrera sig på dessa. tex så är bild 5, 6 och 7 väldigt lika varandra, hade räckt med en av dom. Inte för att dom är dåliga utan mer för att man blädrar förbi för att dom ser så lika ut.
Vore lite intressant att veta vad du har använt dig av för kamera och objektiv. Sammanfattningsvis så är det i alla fall fruktansvärt snygga bilder.

Citera
Bilder o videos
1235 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande