| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318 ti Compact -96 (Nu prissänkt!)
|
2351 besök totalt |
|
BMW 318 ti Compact -96 14100 mil Silvermetallic (Arktissilber) AC (manuell, men fullt fungerande) BMW originalstereo, ej CD Fullstämplad servicebok Nya bromsskivor och belägg runtom Juni -04 Nyservad (Inspektion II) Juni-05 Spindelled fram bytt Juni -05 Nya stötdämpare och fjädrar bak Juli -05 15" original alufälgar med Pirelli P6000 205/60-15 (3-4 mm mönster) 15" plåtfälgar med originalkapslar med dubbdäck (gått 2 vintrar) 3 ägare inkl. mig Regnr: UZG 587 Jag åkte ner till Schoer Automobile utanför Lübeck på midsommarafton 2004 och hämtade bilen själv och tog in den i Sverige vid mätarställningen 12600 mil. Den ursprungliga planen var att börja modifiera den för banträffar, men det blev aldrig av så nästa ägare kan säkert hitta på något roligt med den istället. Pris: 40000 kr _________________ Nordschleife: 626 varv |
|
Lyfter efter 5 månader, moderatorerna kan ju i alla fall inte anklaga mig för att lyfta för ofta...
Vad jag misstänkte redan i juli, men inte visste till 100%, var att jag skulle flytta till Tyskland i oktober. Nu när jag bott här ett par månader inser jag att jag lika gärna kan sälja BMW:n som alltså står hemma i Svedala hos mina föräldrar. Vid det här laget har den rullat ca 14300 mil och besiktigades utan anmärkning i slutet av oktober. Den nya prisidén är 40 000 kr. PM:a eller maila på christian.eick@xlntmarketing.com vid intresse!
_________________ Nordschleife: 626 varv |
|
Efter ytterligare nästan 5 mån är det dags för nästa lyft! Har inte brytt mig om BMW:n på ett bra tag men eftersom bruks-Volvon är såld och jag har hittat ett mkt intressant objekt här nere som jag vill köpa så är det dags att verkligen sälja av Compacten för att få loss pengarna!
För info, se ovan. Det nya priset är 40.000 kr! _________________ Nordschleife: 626 varv |
|
NYTT PRIS!!! 40.000 kr!!!
Kom igen nu grabbar och tjejer, är det inte dags att köra lite 318 ti Compact?!
Bilen har knappt använts på 7 månader och den som köper bilen sponsrar ett par vettiga däck och ett H&R-Clubsport-chassi till Clion, det är ju ett köpargument om något! _________________ Nordschleife: 626 varv |
![]() |
SÄLJES
|
2351 besök totalt |